15 февруари 2012 г.

8-ми март по Картичкофурийски - 2

Отново на прагът ни е 8-ми март. Време е за женският празник и за получаване на цветя и подаръци. Не знам дали вие го празнувате, но пък защо да не го отбележим подобаващо, по нашенски.

Картичкофурии ви кани отново да се включите в отбелязването на 8-ми март по Картичкофурийски.

Нека да си създадем сами радост една на друга. Направете картичка по случай празника. Подарете я от сърце и зарадвайте някой, който може да оцени красотата и на жеста и на творбата ви.



И така от днес до 23,59ч в четвъртък 1 март можете да се записвате под този пост. Номерата по реда на записване ще бъдат разбъркани с рандом генератор и ще изпращате на този, който се е паднал след вас, а вие ще получите, от този, чийто ник е над вашия. Последният в списъка изпраща на първия.
Списъкът за размяната ще бъде публикуван на 2 март.

Хайде на осмомартенско картичкофурийско празнуване.
Очакваме ви.

62 коментара:

Mia каза...

Чудесна инициатива :) С радост ще се включа :)

Unknown каза...

И аз се включвам :))))

Ганима каза...

И аз, и аз :).

Kaxala каза...

С удоволствие се включвам и аз :)

Green-Eyed Girl каза...

И аз съм тук :))

phoenix каза...

Включвам се и аз :)

Katya Kovacheva каза...

Вече знам колко е вълнуващо, да получиш нещо от себеподобни :) Влючвам се и аз!

vanilin каза...

И аз се нареждам на опашката.Записвам се

Nevena каза...

включете и мен!!!

Neli каза...

И мен, и мен!

Hristovica каза...

Бройте ме и мен в играта :о)

Valchen каза...

Обичам празниците и обичам да участвам в картичкофурийски размени на картички, така че пишете ме и мен!

КИКА каза...

И аз ще участвам :)

Маги каза...

И аз съм тук. :)

Анонимен каза...

За блог нямам време, но за картичка като подарък и настроение - винаги!!!И този път се включвам с удоволствие!
НАТАЛИЯ

Unknown каза...

Чудесна идея! И аз се включвам:)

Creative каза...

и аз тук :)

kami_bonbona каза...

Очаквам с нетърпение моето късметче :)) Много е забавно!

Te4eto каза...

Позабавих се малко :)

Linabel каза...

Ех, че хубаво! Включвам се и аз.

Силва каза...

Записах се и аз :)

Златина Иванова каза...

И аз се записвам :)

Анонимен каза...

И аз се записвам :)

Ирина Кирякова

nuschinka каза...

И аз, и аз искам...:)

liva каза...

Ето ме и мен:)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех, колко ви обичам заради тези прекрасни инициативи...И аз се включвам разбира се!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

И аз се позабавих, но съм тук естествено.....

vilini каза...

Този път видях и не закъснях.

Анонимен каза...

Записвам се при вас, с удоволствие ще зарадвам някой с хубава картичка :)
Даниела Йорданова

Maria Tchotcheva каза...

Ще ми бъде приятно да празнуваме заедно!

Пъстър свят каза...

Бройте и мен!

Поли каза...

Скоро не съм писала в блога си, но участвах в коледната размяна и чувството е неописуемо, така че...бройте и мен!

Анонимен каза...

естествено и аз се включвам с най-голямо удоволствие ;)

Mila каза...

Суперска инициятива :) И аз се включвам :)

Art With Heart каза...

Включвам се с огромно желание и нетърпение!

KalySto каза...

И аз се записвам с малко закъснение :)

Darina каза...

Записвам се и аз :)

Desita каза...

Чудесна идея! Аз също се записвам:)

Анонимен каза...

И аз участвам! :)

Гълъбина Табакова каза...

Включете ме и мен :)

Dani каза...

Ехее, колко късно се включвам...
Бройте ме и мен

bellnell каза...

Бройте ме!По-добре късно от колкото никога!

Creations каза...

С радост ще участвам и аз!Пишете ме ЗА!!!

Анонимен каза...

Чудесно! За първи път се включвам

Rumilina каза...

С най-голямо удоволствие се аписвам и аз.

Анонимен каза...

За участие се записвам и аз!

Миглена

Plamnito каза...

И аз съм тук!

Aunt Mary's Handicrafts каза...

Страхотна идея!!

Мама вече направи картичка за подарък. Остава да видим кой ще я получи :)

Картичкофурии каза...

Добавям Гери /~Gery~/

Chiges каза...

И аз тук

Unknown каза...

Включвам се и аз :)

Hrisi каза...

И аз.

Картичкофурии каза...

Записвам Веси Илиева

http://www.facebook.com/profile.php?id=1003013958&sk=wall

Картичкофурии каза...

Моля анонимният потребител, написал този коментар да напише и името си:

Анонимен Анонимен каза...

Чудесно! За първи път се включвам

17 февруари 2012, 10:38

Анонимен каза...

Ето ме и мен :о) Като си спомня миналата година каква радост изпитах от получената картичка, не бих пропуснала втора възможност :о)

Cvety каза...

Добавям себе си :)

Анонимен каза...

Срам не срам, страх не страх - ще се престраша и аз да участвам Ако не съм закъсняла.

Sisihrisi каза...

Записвам се и аз ;)

Vas Vas каза...

Здравейте, бих искала да се запиша и аз ;)

Dimitrina каза...

Запишете и мен, моля!

stefani72 каза...

Чудесна инициативd!Благодаря,че ви има!За първи път се включвам!Моля,запишете и мен,ако не съм закъсняла твърде много!:)

Anelia каза...

Здравейте,моля ви включете и една забравана,която не успя да се пише досега :-)