16 февруари 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 101 - Обзор

Много се радвам, че това цветно предизвикателство ви е харесало и ви е
вдъхновило да съзадете толкова много красота. Обожавам този цвят и
много ми беше приятно да разглеждам творенията ви! Те всички са прсто
прекрасни!

Но да побързам да разджуркам номерата..... стискайте палци.... ето
виждам, че се задава номер и това е:


18 - Биляна


Честито мила, пиши ми моля те на boudicaart@googlemail.com, за да се
разберем как ще ти е най-удобно да ти изпратя наградата.

Поздрави на всички и не спирайте да творите, защото именно красотата и
любовта ще спасят света!

Рали

Благодарим на Рали и на Двете Елши за това свежо ментово предизвикателство. Въпреки студеното зимно време навън то изпълни с пролетна светлина и топлина страниците на Картичкофурии.

Биляна освен, че печелиш наградата на Двете Елши, ти си и Картичкофурия на седмицата. Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 101 27 януари - 6 февруари 2012г.

Честно казано става все по-трудно да се направи избор на триото. Особено когато има много участници ни се иска да изберем 10, 15, а защо не и всичките прекрасни картички, с които сте участвали. Все пак въпреки голямото ни затруднение стигнахме до следния избор.

В Картичкофурийско трио избрано от Картичкофурии се нареждат по реда си на участие:

2. Mia


28. Анелия Некезова


30. Sunshine Fantasy

Честито момичета, вие също можете да използвате нашият банер, който се намира в дясното поле на блога.
Картичкофурии

Само добавете към него КФП № 101 27 януари - 6 февруари 2012г.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас. Желаещите да зададат предизвикателство в блога молим да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.

Заповядайте и в нашата инициатива 8-ми март по Картичкофурийски. Имате време до 23,59ч на 1 март да се включите в размяната.

И понеже ние обичаме да се забавляваме и да каним вас, нашите приятели да споделяме заедно забавните идеи, които ни хрумват очаквайте скоро още интересни неща от нас.

3 коментара:

Svetla * каза...

Честито на късметлийката и благодаря ! Много се радвам , че картичката ми е попаднала в Картичкофурийското трио ! :)

Miss Emerald каза...

Честито, момичета!

Anelia каза...

Честито и от мен! За първи път картичката ми е избрана и това е първото ми банерче, много съм щастлива.Благодря!:-)