24 февруари 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 105 Нереализирани идеи

Здравейте,
Днес ще ви предизвиквам аз, Ivolina. След като зададох 50-тото, много ми се искаше да задам и 100-то предизвикателство. То обаче съвпадна с рождения ден на Картичкофурии и затова реших да задам 105-тото.

За тези от вас, които се чудят какво става и защо въпреки, че е последният петък от месеца предезвикателството не се задава от Двете Елши искам да кажа, че вече техните предизвикателства ще са не всеки месец, а през месец. Очаквайте тяхното следващо предизвикателство в края на месец март.

Сега е ред на темата. Малко ми е трудно да я формулирам с две думи, но ще се опитам.
Нереализирани идеи
Сигурна съм, че на всички са им хрумвали разни идеи, за които са си мислели как ще ги превърнете в картички. Видели сте някой урок, някоя картинка, някоя сложна геометрична форма, някое цвете или дори дрехата на някой случаен минувач на улицата и сте си казали ето такова нещо бих направил на картичка. Да но в него момент не сте имали възможност да реализирате и дори да запишете идеята си. С това предизвикателство искам да ви кажа: сега е момента. Време е тези хрумнали ви и малко позабравени идеи да ги извадите отново отгоре и да направите картичките, които сте искали да направите.
Надявам се предизвикателството да ви хареса и да успеете да реализирате поне една нереализирана идея, а защо не и повече.
За съжаление от мен само темата. Тъй като в момента децата са болни нямам възможност да правя картички. За това пък ще ви покажа една картинка от колекцията на Mo Manning, на която и се каня откакто я видях. Представях си я как ще стане оцветена и как ще си подредя картичката и какъв ще е надписа.
На тази картинка Мо сякаш е нарисувала моят син, ловнат в крачка как разкрасява поредната стена в къщи. А надписът под тази картинка за мен поне е "Не бях аз".
Надявам се някой ден да реализирам тази си идея.

А вие не чакайте като мен. Грабвайте инструментите и материалите и се включете в моето предизвикателство. Би било интересно и ако разкажете от къде и как е започнала реализираната от вас идея.

Наградата ще публикувам по-късно.

Краят на предизвикателството е 5 март понеделник 23,59 часа.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас. Желаещите да зададат предизвикателство в блога молим да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.

Заповядайте и в нашата инициатива 8-ми март по Картичкофурийски. Имате време до 23,59ч на 1 март да се включите в размяната.


4 коментара:

goldie каза...

Ха ха Мо са нарисували и моят синковец май :))))
Страхотно предизвикателство,Дес!

Toni каза...

Много хубаво предизвикателство. С удоволствие ще се включа :)

dani's cards каза...

Пишете и мен;-)наскоро видях рекламата на един парфюм и от три дни идеята не ми излиза от главата;-)

Le каза...

оооо Десииии, толкова нереализирани идеи имам, че не се броят. На всички ви да предложа по 10 пак ще ми останат. Лошото е, че пак нереализирани ще си останат. Но обещавам си, че ще събера воля и ентусиазъм и ще предложа поне една! Някоя от по-малко времеемките:) Благодаря за чудесното ти предизвикателство. Наистина е страхотно!