2 декември 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 95 БИНГО

Здравейте,феички-сръчковци!Аз съм Goldie!Дойде най-накрая и моя ред съм домакин на предизвикателство(наистина се чака доста,така че не се колебайте-записвайте се).
Много дълго се чудих как точно да ви предизвикам-дали да е скеч,дали цветова комбинация все любими мои теми,но накрая реших да ви подготвя едно друго любимо предизвикателство,което дава много възможности.Имам предвид така нареченото БИНГО.
Много от вас знаят какво представлява,но ще обясня все пак.
В девет квадратчета съм ви подготвила разни нещица камъчета ,перли ,дантелки и т.н. вие трябва да си изберете три елемента по хоризонтал или вертикал или пък диагонал.Ако се намери някой достатъчно смел,може да опита да си сложи всичките девет елемента върху проекта 
Единственото ми условие е да напишете кои точно елементи сте използвали.
Ето какво съм ви подготвила:



Малко пояснения:под ембосинг разбирайте всякакъв вид ембосинг,а относно печата не е необходимо да е изображение,което да бъде оцветено,може и да е фонов,артистичен какъвто си пожелаете.Цветя и снежинки се допускат както единични така и по повечко бройки.Надявам се всичко да е ясно....
А това е наградата за проекта,който ще избера аз.

А това е моята картичка, в която съм работила по линията Таг, Цветя, Печат!

Всички участвали в предизвикателството зададено от мен ще участват и в томбола ,но за това можете да научите повече в блога ми.

Пожелавам ви приятно творене и не забравяйте най-важното:
ЗАБАВЛЯВАЙТЕ СЕ!

Благодаря на Goldie за така интересното предизвикателство!
Крайният срок за участие е 23.59 часа, 12 декември, понеделник.

Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.


Остава още малко време да се включите в Картичкофурийска Коледа. Срокът за записване е 12,30ч на 12 декември 2011г.


6 коментара:

Mia каза...

Много интересно предизвикателство! Дано да успея да се включа :)

Plamnito каза...

И на мен ми е много интересно предизвикателството!

Donika каза...

Супер интересно! Много ми харесва условието ти Роси, картичката също, ще се включа с голямо удоволствие!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Роси, страхотно предизвикателство! Поздравления! Хубавото е, че дава голям избор, а това е предтекст за разнообразие!

Има наградка за любимия ми блог Картичкофурии - любимо мое място за отдих и разтуха, заповядайте при мен да си я получите!!!!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Пропуснах поздравите и прегръдките! Силно ви прегръщам!

Borqna каза...

Благодаря за интересното предизвикателство! Беше ми изключително приятно докато правих картичката. Много си я харесвам - да си се похваля сама. И - о, чудо - не ми се набръчка картона!
Доволна съм от предизвикателството, защото ме накарахте за първи път да използвам три!!! дизайнерси хартии.
Поздрави