24 ноември 2011 г.

Картичкофурийска Коледа 2011

Отнова сме в очакване на Коледа! Втората Коледа на Картичкофурии! Повечето от вас отдавна ги е завладял Коледният дух, блоговете ви са пълни с коледни картички. И при нас в Картичкофурии се носят Коледни ухания и се украсяват Коледни елхички.

От днес остава само един месец до Коледа. Време е за нова Картичкофурийска Коледа!



Какво ще представлява тя?

Размени с друг своето Коледно настроение! Направи Коледна картичка и зарадвай някого! Отвори пощенската си кутия дни преди празника и намери Коледното послание, което някой е сътворил за теб.

Желаещите да участват в Картичкофурийската Коледа могат да го направят, като оставят коментар към този пост.
Няма допълнителни условия за участие, но ако споменете за Картичкофурийската Коледа в блоговете си или ФБ акаунтите си ще сме ви благодарни.

Срокът за записване е до 12,30 ч на 12 декември 2011г.
Ще се опитам в рамките на деня да публикувам списъка за размяната. Тя ще става на същият принцип като размяната за Световният ден на правещите картички.
Номерата ще бъдат разбъркани с рандом генератор и ще се изпраща на този, който се е паднал след вас, а вие ще получите, от този, чийто ник е над вашия. Последния в списъка ще изпраща на първия.

Надяваме се да се включите и да посрещнем заедно Коледа по Картичкофурийски.

70 коментара:

Te4eto каза...

Откривам сезона!

Маги каза...

И аз тук. :)

Биляна каза...

И аз с вас!

Boryana каза...

Записвам се

Deni каза...

Включвам се и аз.

Златина Иванова каза...

i az se vkluchvam :)

Пъстър свят каза...

С удоволствие се включвам и аз!

KalySto каза...

Ето ме и мен.

Chiges каза...

Искам и аз- толкова много пропуснах, не ми се ще и това да отмине без мен :).

Bo каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Green-Eyed Girl каза...

И тази Коледа си чакам късметчето :)

goldie каза...

И аз и аз :)))

Hrisi каза...

И аз :-)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

И аз - къде без мен!

Miss Emerald каза...

Бройте и мен!

Ani каза...

И аз съм тук!

Анонимен каза...

И аз се записвам с удоволствие!
Наталия

Plamnito каза...

и аз съм с вас :)

Handmade_by_MaDe каза...

Да се наредя и аз :)...с удоволствие!

Ганима каза...

Не мога да пропусна! :)))

Nevena каза...

Включвам се и аз !!!

Valchen каза...

Аз също се включвам с голямо удоволствие!

Borqna каза...

Моля, запишете и мен!

Danina каза...

И аз се включвам!!!

Neli каза...

Пишете и мен!

Unknown каза...

Включвам се с удоволствие!

♥Maria♥ каза...

И аз се включвам :)

Mila каза...

И аз, и аз ... ;)

Katya Kovacheva каза...

С удоволствие се включвам и аз :)

Creations каза...

И аз ще участвам!

vanibo каза...

Включвам се с удоволствие :)

nuschinka каза...

Ето ме и мен!

Анонимен каза...

И аз се включвам :)
Ирина Кирякова

bellnell каза...

И аз ще се включа, бройте ме!

Гълъбина Табакова каза...

Включете ме и мен! :)

Unknown каза...

ООООООО и аз се включвам :)

Ева каза...

Пишете ме и мен -как да пропусна такова събитие :)

Dimitrina каза...

Не мога да пропусна очакването и приятната изненада! Записвам се!

krechi каза...

И аз се записвам :)!

arcadia каза...

Моля, запишете ме!

Maria Tchotcheva каза...

Как да го пропусна? :)

I Love Making Things каза...

Този път имам време и възможност, така че бройте ме и мен.

Addii каза...

И аз съм тук!

phoenix каза...

И аз да се включа

dashick каза...

Включвам се с огромно удовослтвие!

Lionelsa каза...

Записвам се и аз:-)

Рени каза...

И аз съм тук задължително!:)

kami_bonbona каза...

Привет,
няма да пропусна :)) нямам търпение вече..

daisy каза...

И аз искам да участвам :)

Florilea каза...

И аз се включвам!

Svetla * каза...

Аз също се включвам към картичкофурийската коледа :)

Поли каза...

И аз, и аз :-)))

Поли каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Em каза...

Прекрасна инициатива както винаги! Как може човек да пропусне да участва?!

Sisihrisi каза...

И аз съм тук ;)

КИКА каза...

И аз ще участвам този път

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех,че хубава инициатива..Включвам се и аз :)

Анонимен каза...

Пишете и мен!:)

Соня каза...

Записвам се и аз:)

Desi каза...

И аз :)

Dafi✿ каза...

С огромно удоволствие и вече с нетърпение бих искала и аз да участвам :)

Kaxala каза...

И аз тук, как да пропусна!

letyy каза...

И аз съм тук :)

Mariana Kushkieva каза...

И аз ще участвам с удоволствие!

Dani каза...

Леле колко много сме станали....
Включете ме и мен. С удоволствие ще участвам!

morgiana каза...

Включвам се и аз!

Angel - Nel каза...

И аз имам желание да се включа! :)

Силва каза...

Аз също...

Nelly's handmade каза...

Пишете ме и мен ;) :)))

Toni каза...

Почти накрая, но се включвам и аз!