21 ноември 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 91 -Обзор

Привет, момичета!
Благодаря на всички за прекрасното коледно настроение, което споделихте в думи и претворихте върху лист хартия!
Творенията ви са толкова наситено живописни, пълни с коледни емоции и очарователни, че наистина ми беше трудно да спра изборът си върху само една картичка. Затруднихте ме истински. Но аз и не съм очаквала друго. :)
Всички вие трябва да се чувствате и сте победители, защото ще усмихнете тези, които ще се докоснат до вашите невероятни коледни красоти, а от това по-ценно няма ..
И тъй като все пак на предизвикателство като на предизвикателство моята наградка ще отиде при
уютната и пълна с топлина и очакване за Коледа картичка на Mia

Искам да отбележа и още няколко картички, които ще отнесат за своите автори по нещичко от мен -
Биляна


Красимира Иванова


Sisihrisi


Nuschinka



Bearkis


Krechi


KalySto


Esi


Deljana



Благодарим на Светлето за прекрасното коледно настроение.

Mia освен, че печелиш наградата на Светла, ти си и Картичкофурия на седмицата.
Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 91 4-14 ноември 2011г.

Честито и на Биляна,Красимира Иванова,Sisihrisi,Nuschinka,Bearkis,Krechi,KalySto,Esi и Deljana.

За да получите всички наградите си, моля напишете пощенските си адреси на мейла на блога.

5 коментара:

nuschinka каза...

Честито, Миа! Страхотен избор на Картичкофурия на седмицата.

Много благодаря и за моето отличие!

Esi каза...

Честито на Миа и от мен, картичката и наистина е уникална! Честито и на останалите момичета!

Благодаря, че и моята картичка е сред отличените!

Mia каза...

Много благодаря на Светла за оказаната ми чест да избере моята сред толкова хубави коледни картички

kenli каза...

Честито на Миа и на всички останали наградени! Удоволствие беше за мен да направя нещо за това предизвикателство! Темата беше повече от прекрасна и даваща възможност за разгръщане на фантазията на всеки един крафтър! Благодаря ви! Моят адрес го имате вече. Трябва ли отново да го изпращам?

BEARKIS каза...

Честито на Миа,радвам се за всички!Беше чудесно предизвикателство!!!