29 юни 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 71 Обзор

Дойде краят и на Ангелското предизвикателство. Време е за победителя. Ето кого избра Ками:
За мен беше удоволствие да ви предизвикам и да следя картичките ви. Благодаря много на всички момичета който се включиха, разглеждах всяка картичка по няколко пъти. Всички много ми харесаха и затова ми беше адски трудно/адски трудно/ да избера една. Моя победител е Мила, спечели ме с това че картичката й е страшно нежна и наистина децата са най-големите ангелчета на този свят.Точно така си представях победителя.Дано сте съгласни с мен.
Честито на победителката.
Благодаря на Ками за чудесното предизвикателство. Благодаря и на всички вас, които се включихте.
Мила освен, че печелиш наградата на Ками, ти си и Картичкофурия на седмицата. Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 71 17 - 27 юни 2011г.
За да получиш наградата си, моля те напиши пощенският си адрес на мейла на блога.

В Картичкофурийското трио избрано от Картичкофурии тази седмица се подредиха по реда на участието си:
Savia

angel_nel


Marta


Честито момичета, вие също можете да използвате нашият банер, който се намира в дясното поле на блога. Само добавете към него КФП № 71 17 - 27 юни 2011г. Ками иска да даде награда и на тези, чийто картички попаднат в триото, затова ви моля и вас да напишете адресите си на и-мейла на блога.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.
Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.
Очаквайте утре 4-тият пост от рубриката Как да си направим ...

2 коментара:

Mila каза...

Честито, момичета :)
Благодаря ти, Ками за хубавите думи и за приятната изненада :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честито момичета! И четирите картички са чудесни- прекрасен избор на Ками!