20 септември 2010 г.

Картичкосладурска среща 9 -10 октомври Стара Загора


Среща Стара Загора 9-10 октомври!




Много ми хареса идеята на Силвия - siskus и затова реших да пусна съобщение и тук.
И тъй предложението е:
Срещата трябва да се състои седмица по рано на 9 октомври 2010г. събота!!!!Цената се променя,защото говорих с някои картичкосладурки и идва много като парички,за това се плаща само нощувката 12,50лв и за превоз до баните 2,50лв,общо 15лв!!!На свободна консумация ще сме,хайде милички дано така стане по леко,че да се видим!Доно да не съм объркала на някой нещата,но не можем да сме на друга дата,съжалявам...

Това е написала Сисито.
Би било хубаво ако се съберат повече хора.
Моля всички, които искат и биха могли да дойдат да пишат тук и на Сиси, както е написала в блога си.

3 коментара:

Unknown каза...

А аз като съм от С.З. нали може да дойда без приспиване?:)

Rumilina каза...

Сиси, непременно ще дойда . Без преспиване понеже съм от Стара загора. Включи ме в бройката.

Рени каза...

В колко часа ще се събираме?