20 септември 2010 г.

Да отбележим 2 октомври!

2 октомври е Световният ден на Кардмейкинга.
Отбелязва се в първата субота на месец октомври. тази година се пада 2-ри.

Когато още нямаше Картичкофурии миналата година пишещите в темата за Scrapbooking&Cardmaking в бг мамма отбелязахме този ден с размяна на картички.
Събрахме се, направихме списък и по него определихме кой но кого ще праща. Тази година отново ще честваме този важен за правещите картички празник с размяна на картички.
Ако жалаете да се включите можете да направите това, като се запишите в списъка, който направих в бг-мамма или да пишете тук. Обещавам да добавям имената ви него списък и да напиша и тук кой но кого има да праща.
Имате още 2 дни време да се включите.

17 коментара:

Ганима каза...

Искам, искам... как няма да искам :).
Веднага се записвам :).

Unknown каза...

И аз искам! Деси, записвай ме! :)

- каза...

Запиши и мен, моля те :)

Рени каза...

Искам и аз,моля за запис!:)

siskus каза...

За къде без мен,записвам се и аз!!!!Може ли адресчетата на всички???

Donika каза...

С удоволствие и аз ще чествам празника.Включвам се!

BEARKIS каза...

Хайде и аз на опашката!

Unknown каза...

Къде да пишем адрес-тук ли?

Пъстър свят каза...

Включвам се и аз! Деска, запиши ме!

unicorn каза...

Е как ще пропусна и аз:))Запис:)))Да не ме забравите ей(хихии)
Целувки

mimimira каза...

И аз искам :)

Irena каза...

Още ли не сте ме записали :)

arcadia каза...

Деска, запиши ме и мен!

Lidiya каза...

Записвам се и аз!

avocett каза...

И аз се записвам :) !

Neli каза...

Запишете и мен, моля :)!

Rumilina каза...

Запишете и мен, моля.