5 септември 2010 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 32 - Обзор

Това беше. Приключиха предизвикателствата, с които ви тормозих през август и е време за обзора на последното 32-то - Picture this. Оказа се, че то ви е затруднило най-много. В него участваха 10 човека с 10 картички. Може да са малко, но пък какви картички. Нямам думи да опиша колко много ми харесват картичките ви момичета. Всяка една е прекрасна и уникална сама по себе си.
Честно казано хич не ми се иска да избирам някоя пред другите. Все пак не знам как би се приело през една седмица да определя 10 Картичкофурии на седмицата, затова ще се придържам към вече приетият вариант.
И така Картичкофурия на седмицата е Kaxala с прекрасната си картичка с момиченце. Много ми харесва как е направила момиченцето, а и как картичката и съответства на предмета вдъхновение.


Kaxala, като Картичкофурия на седмицата вие можете да използвате нашият банер и да добавите към него КФП 32 20-28 август 2010г.

Останалите 3-ма избрани от мен тази седмица са:
Te4eto с нейните разкошни сини зайци.


Nadet:o) с много нежната картичка с изсушена орхидея.


Chiges с много стилната и разкошна картичка в червено и златно.


Благодаря ви за прекрасните картички. Благодаря на всички, които се включиха в моите августовски предизвикателства. Искрено оценявам това.

Картичките на всичките участници можете да видите в слайда:


Искам да ви поканя да се включите и в Картичкофурийско предизвикателство № 33 Да помогнем на децата СОС Детски селища.
То приключва в 12,30 в събота 11 септември.

2 коментара:

Addii каза...

Всички картички са прекрасни!Поздравявам ви,на мен това предизвикателство много ме затрудни!

Kaxala каза...

Предизвикателството беше чудесно! Не мога да ви опише колко се радвам, че съм избрана за картичкофурия на седмицата!