11 септември 2010 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 33 - Да помогнем на децата Детски селища СОС

И тъй дойде септември, а с него и краят на моите предизвикателства. Малко по малко Картичкофурии се връща в предишния си режим на работа.
Първото септемврийско предизвикателство ще започне с подкрепа за една кауза. Тази на СОС Детски селища. От както Лени писа за своето участие там и после част от вас също се включиха ми се искаше да направим нещо. Когато бях в София се запознах с Ели, много мила и любезна дама, с която се уговорихме Картичкофурии също да подкрепи СОС Детски селища.
Така че, това е нашето съвместно предизвикателство.

В предизвикателството можете да участвате с каквато желаете картичка, като всеки който участва се ангажира да предостави своята картичка в един от двата варианта на спонсорство. Да дари картичката си, като при продажбата и 30 % от сумата отиват за децата, 10 % са за административни разходи и той получава останалите 60% от сумата или при продажбата на картичката 90% от сумата от продажбата и да отиде по сметката на СОС Детски селища и 10% за адмистративни разходи.

Тъй като явно съм пропуснала да обясня както трябва, допълвам написаното.

Снимки на картичките, които искате да дарите се качват на стената на Да дарим за SOS Детски селища - България или на страницата Donate to и като се поръча някоя картичка, да се изпратят паричките на автора, авторът да изпрати картичката на получателя и след това да изпрати 30% като дарение на СОС, а 10% за административни разходи - на Елиета, или на Силвия, или на Лени. Тези преводи могат да се правят веднъж в месеца, за да не се плащат излишни банкови разходи.

Това е механизмът за дарение на картичките, както ми го е обяснила на мен Ели.
Надявам се този път да е станало по-ясно. Ако ли не, пишете ми на имейла на блога
и ще намерим решение.

Ще има и награда осигурена от Ели.

Крайният срок на предизвикателството е 12,30ч на 11 септември събота.

За това конкретно предизвикателство няма да важи изискването картичките да са нови и да са направени в седмицата след започването му.
Искрено се надявам да се включат повече хора и поне малко да помогнем на децата.

Искам да напомня, че все още имате време да се включите и в Картичкофурийско предизвикателство № 32 "Picture this".
То приключва в 12,30 в събота 4 септември.
.....................................................................................
Поради възникването на страшно много въпроси около начина на дарение в това предизвикателство в този момент ще променим някои условия за улеснение на всички картичкофурии.
Предизивикателството се удължава до 18 септември, събота!
Участничките, които искат да обслужват сами дарените си картички във Фейсбук трябва да станат администратори на страницата на Елиета Попова, както го направи Иренка в течение на предизивикателството.
Другите, които нямат тази възможност - нямат фейсбук профил или просто нямат време, ще получат АДРЕС, на който да изпратят картичките!Молбата на Елиета Попова към тях е само да напишат някакви ориентировъчни цени на картичките.
Освен това Елиета Попова иска да направи символичен подарък-спомен на всеки участник, за да може да ги изпрати, моля да изпратите адресът си на мейла на Картичкофурии.От наша страна ние ще ви върнем в отговор адресът на Елиета Попова, на който да изпратите картичките от това предизвикателство.


11 коментара:

Irena каза...

Деси, много се радвам на таз седмичното предизвикателство, определено ще включа поне няколко картички в него.

Le каза...

Толкова се радвам! Браво на вас, браво заради вашето съучастие в това. Деси, радвам се!

unicorn каза...

Страхотна идея :)))Включвам се разбира се:))Обаче имам една молба.Моля някой да ми каже къде да изпратя картичките,защото идея си нямам:))
Деси мила поздравявам те още от сега,защото някой трябваше да ни обедини за каузата:))Браво :)))

Dani каза...

Идеята е супер. И аз искам да се включа, но също като Жени и аз нямам представа как да го направя. Предоставен ли е някъде някакъв адрес за изпращане на картичките?
Браво на тези, кото са се "нагърбили"(това е точната дума) с тежката задача по организирането на подобна проява! Адмирации!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Адмирации за страхотната идея....! Браво на Деси за инициативата й да включи и Картичкофурии в Каузата! Ще се включа и аз.

Nana каза...

И аз ще се включа, само дето не ми е съвсем ясно, кое как ще стане. Разбрах за фейсбука, но който иска да купи там ли пише?
Малко повече разяснения не са ми излишни да си призная. :)

kenli каза...

Искам да сложа още картички, но мистър Линки не ме пуска. Защо?

Neli каза...

Идеята е чудесна! Аз също искам отдавна да се включа в тази инициатива, но не знам как. Пишете повече подробности!

Renkata каза...

Mili momicheta idejata vi e strahotna. Samo neznam kak da go organiziram oh Holland. Ako mislite,che shte e dobre da vi pratja kartichkite na vas i vie da gi predostavite za prodazhba. Taj kato shte e togava 100%.
Pozdravi Renkata

Irena каза...

Аз вече съм администратор на страницата във фейсбук "Да дарим с усмивка", така че може моите картички да не ги качвате в общата папка, тъй като аз днес ще ги кача.
Благодаря ви много :)

Arabela каза...

Деси-огромно Благодаря за удължаването на срока! Радвам се, че този път ще успея да се включа. Ренка, качвай смело картичките във страницата-дарението ми е на 100%. Цени-калинка с торта-8лв, калинка с плик-6лв., синьо слонче-4лв., пликовете може да се продават комплект или поотделно-цена на една бройка-2.00лв. Дано успеем да съберем повечко за миличките дечица!!!