11 юни 2010 г.

КФП № 21 Картичка с източни (азиатски) мотиви

Здравейте, аз съм Злати (skylife или Тини-тин).
Тази седмица дойде и моят ред да ви предизвикам. И се надявам темата да ви хареса (а тайничко се надявам и малко да ви затрудни).
До сега имахме теми за цветове, за момченца и момиченца, буболечки и какво ли още не. Предизвикателството от миналата седмица беше свързано с бита и културата на нашият народ. И по странно стечение на обстоятелствата – съвпада като замисъл с темата на моето предизвикателство, а именно – източни (азиатски) мотиви.
Всички сме гледали филми, предавания, чели сме книги или сме гледали по телевизията за всички онези далечни, непознати страни. Япония, Китай, Корея и техните навици, история, култура които за мен са странно привлекателни, непознати и вълнуващи.
Гейши, самураи, нинджи, дракони, йероглифи, лилии, фенери и всички останали символи (та дори и всички онези манга младежи, които са така популярни), свързани с традициите на тези култури...това като цяло е предизвикателството за тази седмица.
Ето и малко вдъхновения от мен:




И макар, че предизвикателството е малко нетрадиционно, наградата е съвсем...хм...да кажем – тривиална. Но мисля, че ще зарадва някого изключително много



Ами това е от мен – не си губете времето в четене, ей, бързо хващайте ножиците, хартиите, печатите и каквото там имате под ръка и започвайте, че няма време ;-)
Злати, благодаря ти за предизвикателството.
Предизвикателството си е наистина предизвикващо, а подаръкът е чудесен.
Крайният му срок е 12,30ч в събота 19 юни.

Моля, да участвате с нови Картички, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващото.

Искам да напомня, че все още имате време да се включите и в Картичкофурийско предизвикателство № 20 Картичка с етно елементи на Те4ето То приключва в 12,30 в събота 12 юни.

6 коментара:

unicorn каза...

Хоп да съм първа:))))Невероятно предизвикателство:)),а твоите вдъхновения са просто страхотни:))))Нямам търпение да започна,темата ми е много на сърце:))))

Nana каза...

Ау, Злати, първата картичка е направо разкошотия!

Анонимен каза...

Анньонг хасейо, Злати! *^.^*
Конничи уа!
Ни хао!

Как ме оцели само:)
Отдавна се каня да направя една азиатска серия от картички и все не намирам време,ама сега ... :)
Янина

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Злати, страхотно предизвикателство - ама си го измислила! Кой знае какви творения ще има....! Ама твоите вдъхновения са....невероятни!

Gery каза...

И аз да се запиша с една картичка.
А това е линк към албума http://media.snimka.bg/6498/019251103-big.jpg

Gery каза...

http://gerykrasimirova.snimka.bg/hobby/kviling.507268.19053920
Всъшност това е линка към албума