14 май 2010 г.

КФП № 17 Шопинг мания!

Здравейте,това съм аз,anubhis!!!

Ще ви представя моето предизвикателство. Вече е пролет и слънцето грейна, времето на разходките дойде, затова и предизвикателството ми е на тема разходка:) То е свързано с пазаруването и се казва Shopping time. Аз вече направих една картичка на тази тема и ми допадна.Дано да ви хареса темата. Време за пазар може да обхваща всичко- дрехи,обувки,детски играчки,любими храни - всичко,което пазарувате с удоволствие:)



anubhis

Освен наградата на anubhis този път за вас има и една изненада.



Тази седмица една от вас, Картичкофурии, ще получи извънредна награда от мен арт_мама и моето АРТ студио "Врани Неразбрани". Давам я по повод промоцията на линия плетени цветя и декорации / погледнете в блога, за да видите дълго подготвяната изненада/. И в синхрон с темата на тазседмичното предизвикателство ви пожелавам винаги да разполагате с достатъчно средства, за да задоволявате своята Шопинг мания! Очаквам с нетърпение новите ви проекти!

Моля, да участвате с нови Картички, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващото.

Искам да напомня, че все още имате време да се включите и в Картичкофурийско предизвикателство № 16 на Greta Квилинг. Крайният му срок е 12,30 в събота 15 май.

1 коментар:

Krissbal каза...

Много интересна тема!
Поздравления на авторката!
А наградите са повече от прекрасни!