23 април 2010 г.

КФП № 14 - Покана за сватба

Всяко момиче от малко за сватба си мечтае.
Mомчето пък обратно, не иска да чуе и да знае.
Но порастват те
стават мъж и жена
и в един прекрасен ден
откриват любовта.

Истории има най-различни:
забавни, странни и комични.
Как, застанал на коляно,
с пресъхнала уста
и кутийка с пръстен,
стиснал в ръка
мъжът изрича тез слова:
"Обичам те, от сърце и душа
ще ми станеш ли ти жена !"
Дамата усмихната подава му ръка,
- "Обичам те и аз, а отговорът ми е да!"

Тази седмица с известно закъснение мили момичета ще ви предизвиквам аз, Arabela!
Дали отдавна е отшумял този празничен момент или съвсем наскоро е преминал и сватбените камбани звучат все още в сърцата ви, или пък тепърва ви предстои този вълшебен момент, няма никакво значение.
Използвайте въображението си и сътворете най-хубавата и най-нежна покана за сватба!
Всичко е позволено - размер, средства, вид и материали! Нека поканата за сватба бъде направена специално за това предизвикателство и феята на любовта ви води!
Малко вдъхновение от мен и наградка! Успех!



Благодаря на Арабела за това, че въпреки проблемите си успя да подготви това предизвикателство за нас. Тъй като предизвикателството бе пуснато със закъснение, то и крайният му срок се удължава до 16.00ч в неделя 2 май.

Не забравяйте да се запишете в Първото картичкофурийско Blog Candy. Имате още малко време до края му 24.00 в неделя 25 април.


Искам само да помоля нещо всички участници. Моля, да участвате с нови Картички, създадени през седмицата след задаване на заданието. Ако може добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващото.

3 коментара:

Ваня каза...

Еее , Диме хареса ми това предизвикателство !Този път ще участвам и аз !

Le каза...

Прекрасно!

~Gery~ каза...

Диме, страхотна тема! хем необикновена, хем близка и определено много предизвикателна!:)