5 август 2021 г.

Картичкофурии представя ... Мариела Шапчева

Гост на рубриката Картичкофурии представя е една млада дама, чийто нежни и елегантни творби предизвикаха нашето възхищениие. Тя беше наскоро и победител в нашите предизвикателства. Запознайте се отблизо с Мариела Шапчева.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?
Здравейте. Казвам се Мариела Шапчева и живея в Стара Загора. Имам си половинка и две прекрасни деца. В майчинсто съм вече трета година по ред с второто ни дете. По образование съм ВиК инженер.

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза? 
Логото ми, както и страничката ми във фейсбук е: MBS Handmade miracles . Буквите са инициалите ми. А handmade miracles ми изникна много бързо, а и се оказа, че няма друга такава страница.
 
3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Нямам блог, само страница във фейсбук: MBS Handmade miracles
Човекът, който ме подтикна да я създам беше братовчедка ми, която много ме насърчаваше от самото начало. Благодаря и за подкрепата и доверието и за това, че винаги ми харесваше творенията, макар в началото да не бяха толкова добри. 

4. Oт кога правите картички и как започнахте? 
 Занимавам се с тази дейност от 1год. и 8 мес. Всичко започна с 2 малки албумчета хармоника, който исках да направя за бабите по случай 1-я рожден ден на сина ми. Те бяха изработени буквално с изрезки от всякакви шарени хартии ( не дизайнерски). За тях си купих картон, няколко малки пънча, камъчета и...реших че като имам тези материали мога да правя картички :D

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви? 
На 1-во място е разнообразие за мен, откъсваме от ежедневието, време в което не мисля за друго, освен кое колко см да изрежа  Носи ми удовлетворение, когато завърша нещо, започнато от нула и после видя крайния резултат.

 6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Имам си любими цветове картони, сатенени панделки, цветя. Пазарувам от интернет – Aliexpress, CraftLand и B-wow и местните магазини Rumilina Art&hobby и ЕмАрт.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички? 
 Харесвам много shabby стил, но рядко ми се отдава възможност да правя такива. 















8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
3-6 часа на ден или нощ. Ако имах повече време бих добавила още два вида нови творения, но няма да издавам какви. 

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Съвсем обикновена, няма почти нищо на нея, но още много си я харесвам  


10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете. 
Това е картичката за рождения ден на мама. Направих я през февруари, в любим мой стил. 

11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)? 
Блогът е едно много интересно място, където могат да се научат много идеи и техники. Пожелавам ви да сте все така креативни и да ни вдъхновявате.

Няма коментари: