29 януари 2021 г.

Картичкофурии представя... Фанка Милянчева

Искам да споделя с вас, че подновяваме нашата рубрика Картичкофурии представя... и първата ни гостенка за 2021г. е Фанка Милянчева. Каним ви да се запознаете по-отблизо с нея и прекрасните картички, които създава.

1Представете се и разкажете нещо за себе си? 

Здравейте прекрасни дами!
За мен е голяма чест да гостувам в блога на Картичкофуриите.
Благодаря на Деси за поканата и възможността да се представя пред всички вас. Аз съм Фанка Милянчева или накратко Фани. На 37 г., щастливо омъжена с три деца, момче на 16г.,момиче на 9г. и най-малкия юнак на 6г. Живея в Куклен, малко градче близо до Пловдив. Там заедно със съпруга ми се занимаваме със земеделие и създаваме и отглеждаме градини с плодни дръвчета. През свободното си време обичам разходки сред природата, обичам да кулинарствам- обожавам да правя торти и сладкиши, да чета книги и разбира се да правя картички, с които да радвам близки и приятели.



2.Какъв ви е ника и от къде произлиза? 3.Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Нямам ник и блог, публикувам катричките си в личния си профил във фейсбук.


4.От кога правите картички и как започнахте?
Ами всъщност първо се занимавах с декупаж, но след появата на малките ми деца стана много сложно с всичките му там бои и лакове. А все ме сърбяха ръцете нещо да си човъркам. Посетих няколко работилнички при Румито Борисова и магията на картичките ме завладя. Тя е моето голямо вдъхновение! Започнах да правя и подарявам на близките си. Харесва ми емоцията, която носи подарена картичка.

5.Какво хобито ви носи хобито ви и как се отразява на ежедневи ето ви? Обичам да си открадвам време за себе си, да забравя всичката работа и задължения и да си творя на спокойствие, да притворя емоциите си в катричка. Много често и моята дъщеричка се включва и творим заедно, къде за училище или благотворителен базар. Картичкоправенето ме зарежда с много емоции и желание да учиш и пробваш нови техники и материали. Понякога правя картичка на един дъх, а друг път я правя с дни, все нещо не ми стои както трябва, нещо ми липсва, тръгвам с една идея, не ми харесва, преправям. 6.Имате ли любим материал и от къде и как си ги набавяте?
Любим материал нямам, но много обичам папките за релеф и печатите. Печатите и техниките с тях все още не са ми силата, но постоянно гледам клипчета и се опитвам да се усъвършенствам в начините на тяхното използване. Обичам да пазарувам от магазинчето на Руми и онлайн от магазинчето на Бо. Честно казано постоянно ги следя за нови материали, с които да запълня крафт кътчето си.

7.Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Нямам предпочитан стил на картичкоправене. Постоянно пробвам нови техники и май все още не се открила кой стил е моята стихия. Днес мога да направя супер семпла и изчистена картичка, а утре такава в която съм използвала една камара материали и техники. Всъщност думата с която мога да определя стила си е „нежност”. Харесва ми картичките ми да излъчват нежност и топлина.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте време какво бихте направили.
Не мога да кажа колко точно време отделям. Лятото определено е по-малко, но пък зимата мога цял ден да си прекаран в картичкоправене. Сега много съм се зарибила по арт журналите, постоянно гледам уроци и клипчета, така, че при първа възможност бих започнала да си водя арт журнал. Много обичам и да посещавам различни работилнички. Те ми носят много елементи на споделено щастие и среща със сродни души.

9.Разкажете ни за своята първа картичка и ако искате може да я покажете?
Въодушевена споделих за новата си страст с която бях решила да се захвана със зълва ми и тя ме помоли да и направя картичка за подарък на нейна позната, която се занимава с мода. Направих първата си картичка с едно блокче от Лидл. Честно да си призная много си я харесвам, въпреки че е по детски направена.
10. Картичката, която считате за най- хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и как я направихре? Покажете я ако желаете.
Хи хи..., май все още не съм направила най-хубавата си картичка. Често пъти съм доста критична към себе си и не винаги харесвам крайния резултат , но пък всяка от тях носи своето послание и момент ното ми състояние. Гледам на тях като на грешка от която да се поуча и поправя. Тази я направих за 20тата годишнина от както сме заедно със съпруга ми. Исках да му припомня какви деца бяхме, когато се залюбихме.
Това са част от картичките ми,които са ми любими. Някои от тях са отдавна правени, а другите са едни от последните ми картички.





11.Вашето мнение за КФ и бъобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?

Картичкофуриите е малко уютно местенце от където да черпиш творческо вдъхновение, идеи, да срещнеш сродни души, които са готови да ти помогнат и подкрепят. Пожелавам ви да не губите ентусиазма и вдъхновението и да продължавате да поддържаре това вълшебно местенце заредено с много полужителни емоции и предизвикателства!

Няма коментари: