1 ноември 2020 г.

Картичкофурийско предизвикателство 415 " Животинки "

 Днес на Денят на народните будители искаме да ви поздравим и да ви поканим в нашето ноемврийско предизвикателство. 
Отправя ни го Поли Христовапобедителка в Картичкофурийско предизвикателство 412 "Всичко е позволено" на Sisi Todorova.

Здравейте! 

Темата на започващото предизвикателство е "Животинки". Животните са добре дошли като елементи на картички с различна тематика - коледни с еленчета и птички , детски със слончета, зайчета и жирафчета например, морски с рибки и други морски обитатели , картички за дипломиране с бухалчета , за притежателите на домашни любимци с кучeта , котки и папагали и изобщо това е според мен една благодатна тема за творене, така че ви очаквам с повече от едно участие :).

Аз избрах за вдъхновение да направя две мини коледни картички.


Победителят ще получи избрани материали.
Благодаря на Поли Христова за интересното предизвикателство.

Спонсор на предизвикателството е Таня Бичева, авторка на много красиви и оригинални дигитални хартии, които можете да намерите в нейното етси магазинче TaniaDesign
Здравейте!
Аз съм Таня Бичева. Някои ме познават като Tania Design. По професия съм биолог. Един ден срещнах дигиталния скрапбукинг и се влюбих в него, след това заобичах дигиталните картички. Завърших графичен дизайн, но любовта към изработването на картичките остана. Открих очарованието на стила винтидж, стиймпънк и започнах да създавам продукти в този стил. Доста по-късно започнах да създавам и дигитални хартии. И последната ми страст е акварела и той присъства в моите хартии. Може да ме намерите в Eтси: https://www.etsy.com/shop/TaniaDesign
 Победителят ще получи ваучер за 30лв от онлайн магазина TaniaDesign.

Вдъхновяващи проекти с животинки създадоха картичкофеите:

Толкова са сладурски всички дизайнерски хартии или печати с животинчета! За тези небрежни, бързи мини картички се вдъхнових от наближаващата Коледа, един стар любим печат и един нов, нетестван до днес.
Прекрасни са всички проекти със животни. Правила съм най-различни: албуми, кутии, картички, рамки. За вдъхновение от мен ще ви предложа една поздравителна картичка в комплект с албум със сладки животинки!

Тези от вас, които ме познават добре знаят, че съм луда на тема животни и цветя. И ако цветята винаги могат да бъдат включени като елемент в картичка, с животните е малко по-трудно. Но коледните картички са чудесна възможност всякакви космати и пернати същества да бъдат представени - лисица в снега, елен в гората, синигер или червеношийка на клонче или мъркащо коте пред камина. Покажете ни вашите картички с животни!

По принцип не съм голям любител на котките, но хартиите на Stamperia-Mechanical Fantasy са полкова готини, че всеки детайл ми харесва.
Крайният срок за участие е 23,59ч на 30 ноември 2020г.

В това предизвикателство можете да участвате с всякакви, отговораящи на темата ръчноизработени хартиени проекти. Добавяйте всеки проект като отделен линк. С един проект можете да участвате само в едно Картичкофурийско предизвикателство. При публикуване на участие добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате . Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита. Вече можете да участвате и като качвате вашите участия в специално създаденият за предизвикателството албум в групата Картичкофурийски игри и размени. Моля качвайте една снимка на проекта си и добавяйте линк към албум, в който са качени останалите снимки и има линк към предизвикателството на Картичкофурии. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.Няма ограничение в броя на участията.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 коментара:

DBlueberry Craft Art каза...

Здравейте кога и къде се публикуват победителите във вашия блог? Опитах се да намеря тала информация, но нещо не успях. Би било хубаво, ако дадете информация и на какъв принцип се избира победителя :) Предваритешно благодаря! :)

DBlueberry Craft Art каза...

Такава информация*:)

Маги каза...

Здравейте, победителите от предизвикателсвто 413 "Отново на училище" ще бъдат публикувани в средата на м. ноември, от предизвикателство 414 "Акварел"-в средата на м. декември и т.н. Единия победител се избира от задаващия предизвикателството, а победителя, който получава наградата на месечния ни спонсор, избираме ние от екипа на Картичкофурии.