5 април 2020 г.

Картичкофурийско предизвикателство 406 - Обзор

Благодаря на всички, които се включиха в Картичкофурийско предизвикателство 406 - "Рецептурник"!
Благодаря на спонсорът на предизвикателството Силвия от магазин  Пламарт!

Благодаря на Илияна Мавродиева за оригиналното предизвикателство!

Това е обзорът на предизвикателството, който тя е подготвила:

Здравейте!
Благодаря на всички, които се включиха в картичкофурийско предизвикателство 406 - "Рецептурник". Проектите на всички са страхотни! За мен бе удоволствие да разгледам, сътворените от вас красиви рецептурници. Във всеки един от представените проекти оцених тяхната индивидуалност и очарование. Това разбира се, изключително много затрудни моя избор – как да оцениш една индивидуалност спрямо друга!? Честно да ви споделя, това бе най-трудното ми взето решение през последните 2 години! Затова, моял да ме извините за забавеното оповестяване на резултата.
Във всеки проект намерих нещо оригинално, което ме грабна. Според мен, всеки един от участниците заслужава награда, но заради състезателния дух трябва да избера само един участник.
Много ме кефи шеф-готвачът на корицата от проекта на „Eva’s handmade decoration“. Ако бях притежател на този рецептурник, корицата определено щеше да ме кара да се чувствам уверена и вдъхновена в кулинарията.
Страшно много ми харесват отделните елементи добавени към облечения в плат рецептурник от „ХартАрт Сне“. Определено както елементите на корицата, така и вътрешният дизайн на рецептурника създават весело настроение и сякаш подсказват, че в него можеш да намериш точната рецепта, както за да отпразнуваш някое събитие, така и да излекуваш някоя „рана“.
Щом видях рецептурника, с който участва „Handy Mandy“, си казах „Уау! Това е перфектния дизайн за рецептурник за българи, които живеят в чужбина и искат рецептурник, в който да събират традиционни български рецепти!“
Квадратчетата са ми любими, особено, когато са използвани за рецептурник. Харесвам допълнителните тагове и информация във „Вкусотиите на Дявола“, създаден от „Craftatelie“. Особено много ми допада, че този рецептурник е със халки, което го прави удобен за добавяне на нови листа и преподреждане на рецептите.
Приятно се изненадох, че Ем от „A little place of wonder“ се е включила в предизвикателството. Рецептурникът има много нежен и свеж дизайн. Много ме впечатлиха и добавените кулинарно-житейските послания!
„La flor - craft projects“ участва в предизвикателството с цели 3 проекта. Вдъхновяващо е нейното вдъхновение! Впечатлена съм от цялостната стилистика, включените разделители към тях и добавените послания.
„Сладките тайни на Мони“, създаден от Нели Караджова, е рецептурника, който реших да спечели награда, обавена от мен! Харесвам това, че е издържан в един стил и дизайн, както отвън, така и отвътре. Чудесна цветова комбинация! Изцяло е на български език и с ръкокписен печат. Харесва ми, че рецептурникът е захванат със спиралата отгоре, което според мен го прави удобен при готвенето по рецепта, т.е. дава му възможност да стои в права позиция и лесно да четеш рецептата. Харесва ми и че всяка страница има по един малък готварски детайл, което го освежава, без да засенчва рецептите.
Честито на победителката Нели Караджова
в Картичкофурийско предизвикателство 406 - "Рецептурник"!


Победителят в предизвикателството, избран от екипа на Картичкофурии, който получава наградата на спонсора магазин Пламарт е участник № 4 La flor - craft projects.


Честито на победителките!

Момичета, вие и двете сте Картичкофурия победител! Можете да използвате нашият банер в блога/страницата си, като добавите към него КФП 406 1 февруари- 1 март 2020г.


Нели Караджова ти ще ни вдъхновяваш на 15 май.

Нели Караджова, за да получиш наградата си се свържи с Илияна Мавродиева.

La flor - craft projects, за да получиш наградата си се свържи със Silviq Ivanova Cvetanova.

Няма коментари: