16 март 2019 г.

Картичкофурии представя... Миглена Стойнева

На рубриката Картичкофурии представя... гостува една творяща дама, на която и се отдава всичко, с което се захване. Запознайте се отблизо с Миглена Стойнева и нейните красиви и оригинални творби. Признавам си, че съм голям почитател на морските и пана.


1. Представете се и разкажете нещо за себе си? Здравейте , името ми е Миглена, по мъж Стойнева, накратко Меги. На 40 години съм(ле-ле как звучи само), зодия Близнаци .Обичам розово, във всичките му форми( нюанси).Семейна, с две деца. Дотук голяма скука ще кажете. По природа съм весел и прям човек, понякога повече от необходимото. Обичам да съм заобиколена с красота , може би затова се увлякох по това хоби. Трябваше да стана програмист, но уви твърде не съответства на характера ми. Работих различни неща до момента на първата бременност . От тогава излязох в дългогодишно майчинство - вече 14 години.


2. Какъв ви е ника и от къде произлиза? Нямам някакъв специален nickname. Повечето хора се обръщат към мен с “Меги”.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си? Блог нямам, но имам ФБ страничка. Казва се Amazing Megis handmade. Създадох я преди време на името на една любима песен на Guns N’ Roses - Amazing. Хареса ми звученето и значението на самата дума.

4. Oт кога правите картички и как започнахте? Картички правя от декември 2012 г. Тази година беше тежка за мен в чисто психически спектър. Месец май преживях или по-точно не можах да преживея земетресението, 6 месеца пих антидепресанти. Декември с дъщеря ми решихме да направим картички за децата от предучилищната група. Видях в една книжарничка пънч със звездичка, много ми хареса, купих го. На следващия ден отидох и си избрах един с еленче. Бях вдъхновена, лошите мисли почти не ме посещаваха. Беше страхотно начало. Започнах да посещавам книжарницата често, беше като магия. Харесах си един пънч, който изрязваше ъглите, но няколко дни си повтарях , че е за професионалисти, защото струваше цели 11,70 лв. След няколко дни просто не издържах и купих и него. Ето с тези пособия започнах. Приспособих си една пластмасова дъска за рязане(използвана и доста изгърбена) и досега се чудя как съм успявала да режа на това нещо?!... Пазя я , ще Ви покажа снимка. Всеки ден ходех в книжарницата и купувах нови и нови неща. Започнах да ги складирам в кутия от обувки. След като направихме с дъщеря ми тези за детската градина , не можех да спра . Ставах нощно време и правех ли правех . Показвах ги на едни приятелки, с които пиехме кафе сутрин. Някои от тях проявиха интерес да си купят и да подарят за Коледа на близки. И така всяка сутрин носех новата нощна колекция от шедьоври.... Беше прекрасно. Много по-късно открих по някакъв начин клипче с Тим Холц - побърка ме този тип. Още съм му фен. Не помня кога видях във ФБ , че има и други кукувици като мен... Започнах да гледам клипчета в YouTube . Не знаех, че е толкова нездравословно за джоба....

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви? Хобито ме зарежда, дава шанс да изразя всичко онова, което е дълбоко в душата ми. Дава ми удовлетвореност, носи ми удоволствие . Ежедневието ми е разкъсано между развозване на децата до училище и различни школи, пране, готвене и картичките.... Всяка свободна минута сядам на бюрото си и дори и нищо да не правя в момента , пак се чувствам добре.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте? Любими материали в този момент са дизайнерските хартии, за които ми трябваха години , да престана да се притеснявам, ме ще ги нарежа. Тези на Stamperia абсолютно точно пасват на душевността ми. Най-често с тях творя. Също така много обичам естествените материали. Лятото са миди, рапани . Зимата са шишарки , жълъди, канела. Обичам да събирам собственоръчно тези съкровища, но също и купувам, когато видя нещо , което нямам в колекцията си. Обичам да използвам метални цветчета, на които в центъра лепя перличка или мънисто, присъстват в повечето ми проекти . Дантелите са другата ми страст. Купувам постоянно и отвсякъде . Пънчове , разбира се, но тях вече използвам само във вътрешността на картичките.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички? Стилът , който най-добре ме описва е vintage. Във всичките му модификации, като shabby, rustic . Важното е да има романтика. Преминах през много техники , не мога да си избера коя ми е любима. Във всеки момент различна техника ми топ. Има и такива, които сама съм си измислила, следствие на експериментите, които си правя. Истината е за цялото това време не отидох на нито една работилница, изключвам една за цветя от формиран , която по никакъв начин не допринесе за развитието и стила ми. Та общо взето купувам разни материали , гледам клипчета и правя опити. В началото, преди години, когато видех нещо в чата, което ме вдъхновява пишех на автора, питах за различните техники. Не си позволих да копирам никого. Просто взимах различни детайли, прекарвах си през собствения си поглед и умения... Напоследък все по-рядко имам време да разглеждам чужди творения, както и да качвам мои. Правя го от дъжд на вятър .

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили? Както вече споменах - всяка свободна минутка е за хобито ми. Не мога да кажа колко точно е, понякога час, друг път 4-5 часа. Около Коледа, когато правя любимите си играчки за елха мога да стигна и до 6-8часа на ден. Тъй като обичам да изпипвам всеки детайл, независимо от времето, което ще ми отнеме, също и защото не повтарям почти никога предишни неща , има случаи в които за 4-5 часа може са излезе едно , единствено нещо. Пипкава съм си...
Ако разполагах с повече време регулярно , предполагам че бих си отворила магазин-ателие или нещо подобно. Но на този етап не бих могла да си позволя ежедневно да работя в регулирано време. Засега ме устройва този ми начин на работа.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете. Някъде по-нагоре вече ви разказах за първите си картички, разбира се ще ви покажа. Преди време открих пакет в чувалите с коледна декорация , който ме развълнува , а именно едни от първите ми картички, тези които не са успели да изкупят приятелките ми, че тогава произвеждах много, за разлика от сега. Потресаващи са, предупреждавам!!!


10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте. Покажете я ако желаете. Много са картичките , които са ми любими. Една от тях е тази, с която участвах в предизвикателството - сватбена , морска картичка. На същата тема - морска преди известно време направих едни пана върху МДФ плочи , много са ми любими, даже написах и стих към тях. Две подобни рибарски картички за мъжът ми и брат му също влизат в тази графа. Картичка - кутия , в която вкарах пура и шишенце с уиски . Декорирани рамки със съдчета , пълни с истински подправки . Тази идея я видях някъде, но не помня от кой. Но едни от най-любимите си ми остават коледните ми проекти, независимо дали са картички , рамки или топки.

11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали? Картичкофурии за мен е специален блог, в който винаги тайно си мечтаех да гостувам. Когато дойде този час, чрез милото предложение на Деси, леко се изложих. Не спазих срока, който имах и въпреки това срещнах разбиране и приятелски тон. Благодаря на Деси Жейнова , че с такова търпение и труд списва този прекрасен блог. Желая на КФ да продължават да вдъхновяват и да поставят още дълги години предизвикателства , съвети и информация.




Няма коментари: