15 януари 2019 г.

Картичкофурийско предизвикателство 383 - Дърво

Здравейте, мили Картичкофурии!
Отново имам удоволствието да предизвикам въображението ви. Темата, която съм избрала е Дърво. Всичко, свързано с тази дума, е позволено – дървени елементи, хартии с принт или текстура на дърво, печати, изрязани елементи и т.н.
Заповядайте да се забавляваме!
Приготвила съм награда изненада!

Мария

Благодаря на Мария Чочева за дървеното предизвикателство!

Темата дърво вдъхнови картичкофеите:

Темата определено много ми допадна! Ровейки да намеря за основа една много тъмно кафява хартия тип дървесина, попаднах на това куче и.... ето я моята картичка, друга, не тази, която бях замислила, но на един дъх! :) Една от основите на картичката ми, разположена под снимката с кучето е сиви дъски, вложила съм в нея още и изсушена кора от бреза, която пазех за специален случай! С тази дървено- снежна картичка искам да сложа край на зимата, и.....нека да е цветно, и пролетно!


И аз имам сантимент към дървесните десени и затова също избрах дизайнерска хартия за основа. Добавих още малко "дърво" с клончета и клечка кибрит, защото именно през зимата имаме най-много нужда от топлина.


Много харесвам хартиите имитиращи дърво, затова и избрах такава за основа. В комбинация с дантела и цветя се получи една нежна и елегантна картичка.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 февруари 2019г., петък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в друго. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.








2 коментара:

Unknown каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
L ART каза...

https://www.facebook.com/107303804065821/posts/138470650949136/