15 декември 2018 г.

Картичкофурийско предизвикателство 381 "Коледна декорация или опаковка на подарък"

Здравейте, приятели !
Коледно-Новогодишните празници са само на две седмици време и повечето от нас мислят за най-хубавата част от всеки празник, а това са ..... подаръците :).
Какъвто и подарък да сме приготвили, голям или малък ,скъп или не чак толкова, за мен винаги е бил важен жеста и вида във който е поднесен.
Голям фен съм на оригиналните опаковки и декорации.Така че реших да ви предизвикам на тема "Коледна декорация или опаковка на подарък ".
Ще приема и коледните тагчета като вариант.
И защото аз свързвам Коледните Празници с уют и топлина и ...... червено вино :):):) ,за вдъхновение съм ви приготвила един декориран от мен фенер и една коледна шапчица за бутилка.


Естествено ще има награда за двама от вас. Първият победител ще бъде избран с рандом генератор, а вторият ще си избера аз :).
Подаръците ще бъдат материали за творене и нещо изработено от мен. Ще чакам с нетърпение вашите идеи и ви пожелавам предстоящите празници да бъдат едни от най-хубавите, които сте имали досега :)!
Приятно творене !
Поли Христова

Благодаря на Поли Христова за оригиналното предизвикателство!

Вдъхновени от него твориха картичкофеите:
Коледа е най-любимият празник именно на децата, за това моят първи подарък тази Коледа е за любимата ми дъщеричка.


Традиция в нашето семейство е всяка година да купуваме по една нова коледна играчка. Миналата година аз направих няколко и понеже много се харесаха, тази година реших да повторя.



Заскрежен, с помощта на витражна боя, украсен с коледна звезда, сребърни топчици и стърготини, това е свещник от бурканче. Направен е с голяма любов, да стопли сърцето на близък човек в празничните дни!!!



Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 януари 2019г., вторник.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в друго. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.






Няма коментари: