15 ноември 2018 г.

Картичкофурийско предизвикателство 379 "Проект вълшебство"

Здравейте, казвам се Миглена Стойнева, накратко Меги.
За мен е чест и удоволствие, че ще задам тема на следващото КФП.
Ще нарека темата "Проект вълшебство" . Може да бъде картичка, албум, кутийка, рамка, коледна топка... , стига да има вълшебен елемент.



Може да е свързана с Коледа, може да присъстват феи, елфи и всякакви приказни същества, като не е задължително да е коледна.

За подарък съм приготвила материали за зимни и коледни проекти, както и една картичка изработена от мен.
Ще следя с интерес всички ваши проекти, очаквам ви..
Миглена Стойнева

Благодаря на Миглена Стойнева за вълшебното предизвикателство!

Вълшебни вдъхновения създадоха за нас картичкофеите:


Представям Ви малко по-различна интерпретация на темата "Проект вълшебство". Идеята се загнезди в главата ми преди няколко седмици, но нямах ангелски крила за да я осъществя. Със съпруга ми сме фенове на сериала "Луцифер". Докато с нетърпение очакваме следващия сезон, който ще излезе през 2019 г., направих тези ангелски ATC-та.



За мен най-голямото вълшебство е любовта и на нея посветих днешното си вдъхновение. А какво би била любовта без красива фея, лунна светлина и малко звезден блясък?!


Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 декември 2018г., събота.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.






Няма коментари: