19 февруари 2018 г.

Картичкофурии представя ... Силвия Спасова

На Картичкофурии представя... гостува една творяща дама, която работи в нежно-елегантен стил и продължава да се развива и да създава нови и оригинални неща. Запознайте се отблизо със Силвия Спасова и нейното творчество.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си?

Здравейте, хартиени манияци! Благодаря на Деси за поканата, да участвам в рубриката „Картичкофурии представят” . Казвам се Силвия Спасова. Mалко над 30 годишна, винаги усмихната, приказлива и много емоционална млада майка и съпруга. Омъжена от 10 години, с две деца – момиче на 9 г. и момче на 1 година и 4 месеца. По образование съм компютърен химик, като от почти 6 години работя като Еколог в фирма занимаваща се с производство на нефтопродукти. Разбира се, в момента съм в отпуск по майчинство, което ми дава и възможността да се отдам максимално на скрапбукинга.

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
Ника ми, всъщност е абревиатура на трите ми имена Силвия Иванова Спасова, и в частност на името ми Силвия –т.е. в скрапбукинг средите можете да ме засечете като „Sis” .

3.Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
Да, имам блог. http://smilespaper.blogspot.bg/
Той се роди септември 2014 г., като експеримент след дълго четене в блога на Картишок. До този момент не бях правила почти нищо от хартия. Но пък ми бе интересно да гледам и да чета публикациите на Картишочките. По онова време Кат имаше рубрика „Как да си направим блог” и всички там пинизи, около поддръжката и оформлението му. Направих го в един късен следобед, като експеримент просто да разбера, дали съм разбрала нещо от прочетеното. В продължение на няколко години бях активна в поддръжката и качването на публикации, в участието в предизвикателства и разглеждането на блоговете на всички страшно талантливи бг. блогърки към онзи момент. В блог пространството отрикрих много от настоящите ми много добри приятели в скрапбукинг средите – като Зара Петкова, Вен Петрова, Ваня Желева –Кошарова и много други.
За съжаление постепенно, постоянството ми в блог пространството намаля, като се прехвърли изцяло към фейсбук страницата ми. Моето местенце се нарича „Craft studio Sis”

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Почти автоматично след създаването на блога ми, се роди и интереса към картичкоправенето. При мен това се отключи, като резултат на една сериозна депресия, в която бях попаднала след две краткосрочни загуби на близки за мен същества. Посягането към скрапбукинга, бе вълшебното хапче, което ми вдъхна ентусиазма за живот и надежда. Винаги съм казвала, че за мен това е много повече от хоби и работа. За мен е лекарство.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Това, което ми носи скрапбукинга е „ентусиазъм”. За мен той е онзи сладък момент от деня, в която нямаш търпение да се впуснеш, и създавайки нещо с ръцете и въображението си, да се заредиш както емоционално, така и физически. Това е моя спорт. Това е нещото, което ми дава тонус, настроение, усмивка и удовлетворение. А когато видиш одобрението за стореното от теб в очите на този, който е получил твоята картичка, или друго изделие излязло от ръцете ти, насладата и емоцията е пълна. Какво да се прави, зодия Лъв

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Като много крафтъри и аз имах етап, в който вярвах, че искам да имам всички щанци на света. После всички печати, които видя, всички дизайнерски блокчета хартия и т.н. Като че ли в последната година това вещоманство започна да се потушава, и вече е трудно да ахна пред поредната нова щанца, хартийка или нещо друго. Може би в момента най-много се интересувам от дигиталните хартии, и най-вече клип арт колекции, от които сама да мога да съчетавам нужния ми дизайн, за конкретния проект.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Никога не съм имала конкретен стил. Винаги съм правила това, което ми е раждало въображението в конкретния момент. Като цяло съм и доста разнолика в това, което харесвам. Обожавам CAS картичките на Мария Чочева, но и богатите отрупани с декорация неща на Ваня Кошарова. В своите проекти се стремя да правя нещо по средата. Стиловом, напоследък ме влече все повече винтидж и шаби шик картичките, но съм още съвсем начинаеща в това.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Към момента по около 4-5 часа дневно. Активността и ангажираността покрай малкото ми дете, ми оставя все по-малко време за работа и нови проекти. Работя основно през нощта, когато всички спят. Хем на спокойствие, хем на свобода.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
Не точно първа, но една от първите ми картички е тази. Помня я много добре, защото бе и първата картичка, с която взех участие в предизвикателство в Картичкофуриите. А и за моя огромна изненада взех, че спечелих. Картичката е правена по предизвикателството „Картичка по скеч” на Бисерка Вълканова, преди повече от 3 години. Като цяло, картичката не блести с кой знае какъв дизайн или креативност, но Бисерка тогава реши да ме насърчи, затова и награди нея. Още й благодаря, спомням си колко окрилена бях тогава.

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте. Покажете я ако желаете.
Трудно бих могла да отсея любимата ми картичка или проект. Всяка ми е близка и сантиментална. Напоследък харесвам най- много застарените си проекти, като тези картички:
А ето и още няколко неща от моето творчество.

11. Вашето мнение за Картичкофурии и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
Много полезен, интересен и поучителен блог. От тук съм научила много техники, опознах творчеството на страхотни крафтъри, и участвах, а и все още участвам в много предизвикателства. Продължавайте да вдъхновявате, и да ни предизвиквате.

1 коментар:

Desislava каза...

Силвииии, радвам се, че те познавам и че общата ни страст ни доведе до едно красиво приятелство! Пожелавам ти да си здрава и много щастлива в личен план, а в професионалния - вдъхновение за нови проекти!