26 юли 2017 г.

Картичкофурийско предизвикателство 342 - Обзор

Благодаря на всички участници в моето предизвикателство „Без дизайнерски хартии”! Изключително много ме затруднихте при избора за победител, тъй като видях много интересни и красиви картички.
Картичката, която най-много ме впечатли е № 7 Марта и нейния фотоапарат, който беше като истински.

Въпреки, че бях подготвила само една награда, не успях да се огранича с един победител и избрах още 3-ма от участниците, на които искам да изпратя нещо макар и скромно от мен:
№ 3 Мария Чочева,


№ 14 Даниела Велкова

и № 25 Kakichka

Моля да ми пишете на magit_todorova@yahoo.com или във Facebook- Margarita Marinova, за да Ви изпратя наградите.

Благодаря на Маги за интересното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха в него!

Честито на победителката!

Марта ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 342 7-20 юли 2017г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 1 септември 2017г.

Няма коментари: