5 юни 2017 г.

Картичкофурии представя... Усмихната Сръчковка/Елена

Днешната гостенка на Картичкофурии представя е една истински отдадена на картичките млада дама. Тя се е впуснала с голям ентусиазъм в хобито и създава прекрасни неща. От днес тя е част от екипа на Картичкофеите и съвсем скоро ще можете да се вдъхновявате от нейните творби в нашите предизвикателства. Запознайте се отблизо с Елена/Усмихната Сръчковка.

1. Представете се и разкажете нещо за себе си?
Казвам се Елена и скоро ще навърша 40 години. Зодия рак съм и като типичен представител на зодията си съм много емоционална и леко меланхолична. Обичам всичко красиво и цветно и от цялото си същество се възхищавам на хората, които носят слънце в себе си и озаряват всичко, до което се докоснат.

2. Какъв ви е ника и от къде произлиза?
Никът ми всъщност е авторско право на дъщеричката ми. Един ден бях направила картичка, която много хареса, и ми каза: "Мамо, ти си истинска сръчковка" (скоро беше гледала Феите на Дисни и явно много се беше впечатлила от направеното от мен и й дойде спонтанно това сравнение. На мен ми стана много мило и много ме докосна ... и така! Нямаше как към "сръчковка" да не добавя "усмихната", защото въпреки меланхолията си смятам, че съм позитивен човек и съм изключително щастлива, когато успея да усмихна някого.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?
За съжаление нямам личен блог, но имам фейсбук страничка "КартЕЛички" (или с други думи Картичките на Ели), в която качвам повечето от нещата, които правя.

4. Oт кога правите картички и как започнахте?
Изключително много държа на жестовете, показващи лично отношение. Високо оценявам, когато са отправени към мен, опитвам се и при всяка възможност да ги правя за хората, които значат за мен. Картичката е един чудесен начин да разкажеш какво е в сърцето ти към даден човек и е един много скъп спомен, който може да те стопли и много години след като е създаден. Самата аз съм много сантиментална и пазя кутия с подарявани ми картички още от детството ми. Такава специална кутия има и дъщеря ми и вярвам тя ще я усмихва и подкрепя в моменти, в които има нужда от зареждане с обич и позитивизъм.
Коя конкретно е първата ми картичка не помня. Преди около три години започнах някакви нелепи от днешната ми гледна точка, но пък много ентусиазирани опити за инцидентно правене на картички за празници на близките ми. А преди две години мъжът ми получи подарък - ръчно правена картичка, която ме заплени. Беше много цветна, носеше огромен усмихнат заряд в себе си и ме омагьоса. Исках и аз да мога да направя нещо толкова красиво и да мога да докосвам така, както тази картичка докосна мен. Купих малко материали и стикери и скалъпих някакви неща, които приличаха на работи на третокласник в час по трудово.
После се запознах с една страхотна дама, която при всяко наше виждане ми пускаше мушички: "работила ли си с печати", "а акварелните моливи пробвала ли си", "лелееееее, ако знаеш с дистрес мастила какви неща можеш да правиш" ... Започнах да търся идеи в интернет, да гледам клипчета, открих и страстта (да не кажа болестта) от пазаруването на крафт нещица. Може да се каже, че последните две години творя почти непрекъснато, спирам единствено в моментите, в които се чувствам творчески уморена, но за моя радост тези паузи са кратки.

5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?
Хобито ми се превърна в нещо като наркотик за мен. Когато съм тъжна се зареждам с купуване на нови материали, а когато съм усмихната творя. Не помня случвало ли ми се е повече от две седмици да не направя нищо, имам периоди, в които ежедневно творя или прекарвам целия уикенд в правене на картички. Изпитвам нещо като култ към всичко красиво и когато виждам, че красота се ражда изпод моите ръце, това ме зарежда с огромна енергия. А когато срещна усмивката на някой, получил моя картичка, усещането е несравнимо.

6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте?
Любим материал нямам, защото съм в перманентен процес на експериментиране. Бързо ми омръзва, иска ми се да опитам нещо ново, всяка картичка да е различна. Но определено моя слабост са печатите. Имам дори и такива, които никога не съм ползвала, но не им устоявам и все купувам по някой нов. Пазарувам основно по интернет от българските сайтове за хоби материали.

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?
Предпочитам експериментирането и различното. Определено смятам, че микс медията прави една картичка най-красива. Но рядко имам настройката за толкова цапане.

8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили?
Почти ежедневно намирам време за поне една картичка, просто имам нужда да творя. Когато човек има желание, винаги ще успее да "открадне" половин-един час време. Ако имах много свободно време, сигурно щях да се изчерпя творчески, защото и с малко време успявам да творя много.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.
За съжаление нямам снимка на първата си картичка и дълго време правех картички без да ги снимам. Но те не бяха и за показване.

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете.
Имам не малко картички, станали ми любими. Но ще ви споделя четири от тях, които имат висока сантиментална стойност за мен. Едната направих неотдавна за рождения ден на съпруга ми, който е върл почитател на сагата "Междузвездни войни".

С втората станах Картичкофурия на седмицата от предизвикателството "Цветова комбинация с жълто" и беше творчески експеримент за мен, а самата картичка подарих на мама за 8-ми март.

Третата също беше мое участие в Картичкофурийско предизвикателство - "За най-малките с любов". Сладката история на тази картичка е, че баба ми даваше указания по телефона как да оплета ръкавчетата на блузката и самата тя много се вълнуваше ще ни се получи ли екипната работа.

 А другото не е точно картичка, а първата ми и единствена засега експлодираща кутийка, която тези дни подарихме на дъщеричката ни по случай отличното й завършване на първи клас. Беше безкрайно щастлива.









11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали?
Картичкофеите са едни невероятно слънчеви момичета и с огромно щастие и трепет приех поканата да стана една от тях. Енергията, която циркулира в този блог, е невероятна. Темите на предизвикателствата са наистина вдъхновяващи и се радвам, че има толкова много талантливи дами, които тук показват дарбата си. Във всяка една творческа душа живее по една бясна картичкофурия и ще дам всичко от себе си със своите картички-вдъхновения да успея да дам искрица на нови и нови участнички да се осмелят да разперят криле!

2 коментара:

Toni каза...

Ели, беше ми много приятно да те чета. Нодявам се скоро и да се видим на живо :)
Успех и късмет навсякъде!

BEARKIS каза...

Надникнах и аз тук :) ...и се зачетох, гледайки това усмихнато лице!Поздрави и вдъхновение з атеб и нас !!!!