17 октомври 2016 г.

Картичкофурии представя ... Кирилка Симеонова

Гостенка на Картичкофурии представя... е феята на цветята. Една дама, която твори с хартия цветя, които не биха могли да бъдат отличени, от истинските. Запознайте се отблизо с Кирилка Симеонова. Изключително съм щастлива, че прие моята покана и сега мога да ви я представя тук в Картичкофурии.

1.Представете се и разкажете нещо за себе си
Здравейте!
Ако се чудите защо съм тук...Деси е виновна...
Дърпах се,но накрая не и устоях...Деси,благодаря ти,че ме покани тук,в това вълшебно място да разкажа за себе си!
Аз съм Кирилка Симеонова, от Илинденци,едно красиво село близо до Сандански, но от почти 40години живея в Благоевград и съм на 56год.
Може би много от вас ме познават с това, че аз правя хартиени цветя и горе долу и за това ще говоря по-надолу.
От малка обичам да правя красиви неща. Да рисувам беше детското ми увлечение (то пък кое ли дете не обича да рисува), после се научих да шия и развалих всички красиви рокли в гардероба на майка ми, преди да започна да си купувам платове. Много обичах на времето, когато в предприятията организираха банкети, да си взема един метър плат и да си ушия малка черна рокля...Усещането, че аз съм си я направила,и няма друга такава, много ми вдигаше самочувствието!
Обичам да правя и сладкиши и ако не бях залитнала по цветята,сигурно това щеше да се превърне в хоби,но навреме се пренасочих, че както е удоволствие да ги правя, не по-малко е удоволствието да си похапвам...
И така...по-нататък-дълги години работих в обувния бранш. Колко саи съм ушила, колко хора съм обула....друга история...Работата с кожа е едно голямо предизвикателство.

2.Имате ли блог и какъв е вашият ник?
Не, нямам блог и ник нямам.
Всички ми казват Кики,но ако питате мен, моите родители и близките ми от малка ми казват Кира и това много ми харесва.

3.От кога правите картички?
Покрай хартиените цветя често ми поръчват да направя я плик за парички,я картичка за пожелание,така че то стана почти паралелно,горе долу от 4 години.Но пак казвам няма кой знае какво да покажа,като знам какви красоти творите всички вие...















4.Имате ли любими материали и как и откъде ги набавяте?
Не мога да кажа,че имам любими материали.Използвам перлени картони ,купувам си и дизайнерси хартии, но след това ми е жал да ги режа...Цветенцата присъстват навсякъде, като се старая сама да си ги правя в повечето случаи.
Купувам си материалите от нашите магазинчета за хоби материали Хоби свят, АМГ- вижън, UAU.bg и др.

5.Какво ви носи хобито,как се отразява на ежедневието и какво време отделяте за него?
Моето хоби,както казах е да правя цветя от хартия,и в тази магия съм забъркана вече почти 5 години.Това е моята страст,това е моето ежедневие,да не кажа и еженощие...Взема ли ножицата и ролката хартия,намажа ли ръцете с лепило,забравям за всичко около мен.Направила съм мноооого цветя...От малки до големи ...
От креп хартия,от тишу и напоследък от картон.Все си викам,че това ще е до време,че тази мания ще отмине, но с радост установявам, че няма да бъде скоро...
Знаете, че аз провеждам от няколко години работилници и вече съм гостувала на много места.,искам да отида навсякъде където ме поканят, но не винаги ми е възможно. Обичам да се срещам с момичетата, защото се сдобивам с приятелки, които едва ли на друго място бих срещнала...
Правя цветя за всякакви поводи, но като че ли сватбите са приоритет. Като се започне от букета през аксесоарите за закичване, подаръци за гости, украса за автомобил, декорация на маси...всичко...
Искам да направя още мнооого неща, в главата ми e пълна лудница, не знам дали ще мирясам някога....
Мога да разказвам много,но все пак това е Картичкофурии...


6.Вашето мнение за КФ...
Радвам се, че покрай картичкофурийските срещи, на които съм присъствала досега имам възможност да познавам много от вас, за което съм безкрайно щастлива.
Възхищавам се на всичките красоти, които споделяте тук и от които черпя много вдъхновение!
Продължавайте така! Всички сте страхотни!





3 коментара:

Unknown каза...

Уникален човек с уникален талант-това е Кики!
Радвам се ,че имах шанса да се запозная с нея и да се докосна до нейното творчество! Тя е моят водач,вдъхновител и учител в света на хартиената украса!
Кики,бъди здрава,все така идейна,кретивна,усмихната и много щастлива! <3

Поли Христова каза...

Толкова много красота....:)

Unknown каза...

Кики, ти си си картичкофурия, видно от чудесните пликове за пари и картички, които си ни показала. Възхищавам се на твоя хъс, искреност, невероятна сръчност при правенето на цветя от креп хартия, на заразителната ти усмивка и на човешкото в теб. Развам се, че те познавам царице на цветята! Продължавай все така да твориш красота - лижерно и с финес! Прегръдки!