Картичкофурийско албумено предизвикателство 2 "Дамски албум"




Научете нещо ново и полезно от Консултанта на предизвикателството Татяна Попова. Консултантски съвети

8 септември 2016 г.

1 октомври - Световен ден на майсторите на картички!

Здравейте, мили картичкофурии!
Време е за традиционната размяна на картички при нас в Картичкофурии!

Нека отново се включим заедно в тази чудесна инициатива, даваща ни възможност да се почувстваме като част от една общност на творящи хора по целият свят.
В размяната може да се включи всеки, който желае. За да участвате е необходимо да се запишете под този пост, да изработите картичка и да я изпратите на този, който ви се падне в списъка. Картичките може да са на избрана от вас тема, или пък специално направени, за този, който ще ви се падне.
Моля при записването да добавяте мейл за връзка.
Можете да се записвате до 18 септември.
Списъкът за размяната ще публикуваме на 19 септември.

Тази година ще отбележим Световният ден на картичкоправешите освен с тази размяна и с Осма Национална Картичкофурийска среща, която ще се проведе на 1 и 2 октомври, гр Казанлък, хотел "Шампион". За повече информация относно срещата можете да прочетете ТАЗИ публикация.
Донесете картичките си в Казанлък и ги разменете лично, с този който ви се е паднал!
Нека се забавляваме и заедно да отбележим празникът на нашето хоби!

65 Comments:

Анонимен said...

Записвам се Мария Лазова имейл mari_a507@abv.bg

Rumilina Bg said...

Записвам се! rumilina@abv.bg Румяна Дечева

Маги said...

Миналата година за жалост пропуснах, но тази записвам с удоволствие. :)
magitmarinova@gmail.com

ABcrafter said...

Записвам се с удоволствие! asyabg@abv.bg

Tatyana said...

Татяна Попова-С удоволствие се записвам, емоцията е прекрасна! tatyanapopova@abv.bg

KalySto said...

Традицията изисква да се запиша и аз:)
Кали на drkalinasto@gmail.com

нора паскова said...

Много обичам да подарявам картички,затова ще се включа и аз
Нора Паскова , n.paskova@abv.bg

Stefka Pashova said...

Записвам се pashovastefka@gmail.com

Toni said...

Записвам се и аз. Отдавна не съм участвала в размени, долипсва ми ☺
Tonya.blagoeva@gmail.com

Вълшебница said...

Нямам как да пропусна.... valkiria31@mail.bg

K art ON said...

Ще участвам с най-голямо удоволствие! katykoty@abv.bg

Анонимен said...

И аз
Светлана Николова
diamond@dir.bg

Анонимен said...

искам и аз
Елена Гинзарова
elisgift@abv.bg

Em said...

Записвам се!
milena_jordanova@abv.bg

Cvetelina Borisova said...

Записвам се! cveti_vb@abv.bg

Irena Stefanova said...

и аз
live888bg@gmail.com

Valentina said...

И аз искам да се запиша я размяната. Участвала съм само в една и ми беше изключително приятно!
Валентина Тодорова
valia_diva@yahoo.com

Maria Tchotcheva said...

И аз се записвам!
maria_@mail.bg

Миглена Стойнева said...

Записвам се- miglena.stoyneva308@gmail.com

Aby said...

Запис :) albena.radev@gmail.com

kenli said...

Записвам се! dida_1967@abv.bg

Галина Костова said...

Записвам се!
galkakostova@gmail.com

Анонимен said...

Записвам се!kadreva@start.bg
Mariq Kadreva

Анонимен said...

Записвам се и аз! За пръв път ще ми е :)
Живка Павлова - ju.russanova@gmail.com

Bimba said...

И аз се включвам :)
stellabakalova@gmail.com

Анонимен said...

Включвам се
Bodjakova.sonia@gmail.com

Valentina Ivanova said...

И аз :)
vallentina@abv.bg

Olga Tsoneva said...

Записвам се.
Олга Цонева.
otsoneva@gmail.com

Поли Христова said...

p.hristova.igi@abv.bg

Анонимен said...

Добре ,че има линк и спор под него :). Сега го виждам и веднага се записвам
lluna_bg@yahoo.com
Luna Atanasova

Vesi said...

Записвам се и аз Деска. Vessito@gmail.com

ne11 said...

На къде без мен :Р Анелия Мечкарска

anelka_1914@abv.bg

Анонимен said...

Записвам се с голямо удоволствие :) petya_tomova@abv.bg

Desy Pavlova said...

записвам се и аз - Деси Павлова - pavlova@gbg.bg

Анонимен said...

Записвам се - Силвана Попчева s84_vip@abv.bg

Поля Богданова said...

Записвам се! :) polya.bogdanova@abv.bg

Kristiyana Hadjieva said...

И аз и аз :D Кристияна Хаджиева - kristiyanabakalova@mail.bg

Анонимен said...

Искра Колева - iskra_koleva@abv.bg

Zara said...

И аз се записвам. Толкова ми липсваха тези размяни
Зара Петкова
zar4eto84@gmail.com

Анонимен said...

Пу и за мене
mu6muli@abv.bg
Елена Петрова-Найденова
(Ели Работилничка Мечтатели)

Anelia said...

Ето ме и мен, записвам се.
Анелия Некезова
amo_anelia_24@abv.bg

...Just Me... said...

Включвам се с удоволствие :)
mirayancheva@abv.bg

Величка Петкова said...

Записвам се и аз
Величка Петкова petkova_vk@abv.bg

Te4eto said...

Стефка Бешковска beshkovskas@abv.bg

МаринаЙорданова said...

Записвам се:
Марина Йорданова
marina_jordanova@abv.bg

Анонимен said...

Записвам се и аз :)
Елена Георгиева leni6351@abv.bg

Temenuzhka Drandova said...

Записвам се и аз:
Теменужка Георгиева
tedi.lilkova@gmail.com

Анонимен said...

Включвам се !
Красимира Щерева
kras4e_to@abv.bg

Rosica Katreva said...

И аз съм тук... :)
Росица Катрева
rosica_katreva@yahoo.com

honey_bunny said...

Айдееее. :) Има 3г от последната такава, в която съм участвала. <3
jiji.cards (at) gmail.com

Elis Idaetova said...

Макар и начинаеща,и аз се включвам :)
Елис Идаетова
eli_rz_98@abv.bg

Being shMe said...

Къде без Петко с мъжете? :) Вътре съм и аз.
beingshme(at)gmail.com
Като среща на випуска, хаха
:)xxx

cecka said...

Записвам се с удоволствие :) cecka gerginova cgerginova@abv.bg

krechi said...

Айде и аз :)
krasi_bus@abv.bg

Maria Gancheva said...

Аз също участвам!

Радостина Градева said...

И аз ще се включа този път. Мечка страх,мен.....малко страх.
gradeva58@abv.bg

Sisi Todorova said...

С голямо удоволствие и вълнение...и аз се включвам sisitodov@abv.bg
Соня Тодорова(Sisi Todorova)

Иванела Генчева said...

Искам и аз!
iva.nela@abv.bg

goldie said...

Е добре де за ще намеря местенце за още някоя картичка....
ros_iva@abv.bg

Анонимен said...

Вергиния Станева -Записвам се за размяната. Да отбележим деня на любимото ни хоби. stanewa@abv.bg

Adi Saleva said...

Оле, за малко да изпусна срока...
Ади Сълева - adi.saleva@gmail.com

Весела Гривекова said...

Записвам се и аз
Весела Гривекова
grivekovi@gmail.com

Анонимен said...

Записвам се!
Лидия Лалова
lidia_lili@abv.bg

Анонимен said...

Записвам се Силвия Цветанова , plamart@dir.bg

Анонимен said...

Хайде в кюпа :) Златина Ташева, zlatina_dimitrrova@abv.bg