3 юли 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 263 - Обзор

Благодаря ви от сърце, мили момичета, че се включихте в моето лилаво предизвикателство. Много съм горда и много се радвам, че избрахте „Лилаво”, за да споделите с всички нас прекрасните си проекти! Не мога да опиша какво удоволствие беше за мен да разглеждам дни наред толкова красиви, вълшебни и очарователни лилави трорения. Всички имате златни ръце, страхотен усет и вкус. Излишно е да ви казвам, че бях изправена пред изключително труден избор….Но правилата са си правила, трябваше да се спра само на един от вашите проекти. Спрях избора си на участие No 6 – Marie
Мария, останаха ми очите по твоята картичка! Поздравявам те!Не спирай да създаваш красота!

Поздравявам и всички участници! Благодаря ви още веднъж, момичета! Пожелавам ви безкрайно вдъхновение!

Благодаря на Стела/Bimba Bambolimba за лилавото предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха!

Честито на победителката!

Marie ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в блога си, като добавиш КФП 263 12 - 25 юни 2015г. Ти ще вдъхновяваш останалите участници на 7 август.

В Картичкофурийското трио, избрано от Картичкофурии по реда си на участие влизат:

Мария Златилова


Rumilina Art

vania art

Честито момичета!
Вие също можете да използвате нашият банер, като добавите към него КФП 263 12 - 25 юни 2015г.

3 коментара:

marieraly каза...

Благодаря ти Стела/Bimba Bambolimba прекрасна изненада!Благодаря и на вас мили Картичкофурии! Честито на останалите дами от Картичкофурийското трио !

Unknown каза...

Честито, Мари! Радвам се, че отново съм част от картичкофурийското трио!

Мария Златилова каза...

Честито на победителката! За мен е голяма чест да съм част от
картичкофурийското трио... Благодаря Ви много!