20 март 2015 г.

Картичкофурийско предизвикателство 254 "Романтична картичка"

Здравейте, картичкофурии!
Аз съм Деси, позната като dess v. За пръв път имам честта да задам предизвикателство (благодарение на Кали), и честно казано доста мислих каква да бъде темата. Исках да не ви затруднявам особено и същевременно тя да е интересна и приятна.
След дълго чудене, реших да бъде "Романтична картичка". Не знам защо ми дойде тази тема, може би съм настроена на такава вълна в момента. Както забелязвате, на моята картичка няма много любовни акценти, и въпреки това, аз лично я намирам за романтична.
Точно това искам да разбера от вашите проекти - вие по какъв начин виждате романтиката! Според мен, не е задължително да има непременно сърца, залези и влюбени двойки в една картичка, за да се окачестви като романтична. За мен романтиката е и поглед към миналото, тя се крие в нежните цветове, цветята, дантелите, във винтидж стила. Въпреки всичко, не искам да се уповавате на моето разбиране по въпроса, искам да ми покажете вашата гледна точка, дори да е коренно различна! С нетърпение очаквам да видя вашите красиви проекти.
Наградата ще бъде ваучер на стойност 10 лв. от крафт магазин, а победителят ще бъде този, който ме впечатли най-много със своя проект. Сигурна съм, че ще ме затрудните в това отношение!
Благодаря на Деси за романтичното предизвикателство!

А това са романтичните картички, които Картичкофеите подготвиха за вашето вдъхновение:



Крайният срок за участие е 23,59ч на 2 април 2015г., четвъртък.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си. Участие без добавен линк към предизвикателството на Картичкофурии няма да се зачита.Няма ограничение в броя на участията.





Няма коментари: