21 декември 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателво 244 - Обзор

Мили момичета,

Започвам с голямо „извинете“, за това, че този път не можах лично да оставя коментар в блоговете ви под всяка една от красотите, с които ме зарадвахте тук при Картичкофурии в зададеното от мен 244то предизвикателство. За сметка на това обаче, внимателно огледах всяка подробност на творенията ви и ми стана много, много хубаво.

Благодаря на всички ви от сърце. Наистина направихте избора ми максимално труден. Но, в крайна сметка, надписът, който ме спечели най-много, както и построената около него прекрасна композиция е в картичката на marie.


И така, “9. marie”, ти получаваш скромната ми наградка и широка усмивка в знак на благодарност.

Благодаря още веднъж, момичета, Картичкофурии. Бъдете все така вдъхновени и творете до пресита.

Топли поздрави,

shMe
:)ххх

Благодаря на shMe за интересното предизвикателство!

Благодаря на всички, които се включиха!

Честито на победителката!

marie ти си и Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият банер в  блога си, като добавиш КФП 244 21 ноември - 2 декември 2014г.
Очакваме твоят разказ за направата на прекрасната ти картичка за нашата рубрика Картичка победител.

1 коментар:

marieraly каза...

Това е един страхотен коледен подарък! Много благодаря на shMe!Пожелавам на всички вас много здраве и радост и прекрасни празнични дни!