5 септември 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 233 - Есента и нейните ярки багри

Здравейте феи и мечтателки, които имате неизчерпаема енергия и вдъхновение да творите красота!
Аз съм ABCrafter, а всъщност просто Ася. Обичам да шия, рисувам и напоследък – да правя картички!
Бях ужасно щастлива, когато Роси/ Goldie хареса моята картичка в КФП 225 Морски обитатели, което съответно ме притесни – хм...хм...какво ли предизвикателство да измисля. Но...тъй като неизбежно лятото си отива, а септември започва да охлажда и напомня, че есента идва и ваканциите вече са мираж, та реших да ви припомня, колко всъщност красива е есента. Затова очаквам с нетърпение вашите красиви картички, кутийки, листа и изобщо накъде ще ви отведе въображението на тема ЕСЕНТА И НЕЙНИТЕ ЯРКИ БАГРИ. Всичко есенно или дори в есенни цветове е ОК. Ето и малко вдъхновение от мен:
Наградката е:
Това е от мен!
Сърдечни прегръдки, Ася!

Благодарим на Ася за есенното предизвикателство!

Тя стана Картичкофурия на седмицата 225 в предизвикателството КФП 225 - Морски обитателинаGoldie. За своята чудесна Картичка победител тя разказва ТУК

А това са прекрасните есенни вдъхновения на нашите Картичкофеи:

Септември за мен е 15. Няма и как иначе да е - тази година си имам ученик и чувството е много особено. Все едно аз се връщам в моите ученически години, с вълненията и трепетите. Затова посветих първото си есенно творение на него. Явява се нещо като мини платно, основата е от стара книга и хартия с карта и пътувания - да се учи и да опознава нови територии... Листата, за да напомнят за преходността на нещата, мрежата за да го държа вързан за мен... и така нататък. Кой както иска да си го тълкува, важното е да предам леко носталгично, романтичното настроение, което ме тресе в момента. Очаквам да видя какво е вашето настроение - в цвят и картина.

Сватбена картичка в нежни есенни багри.

Една разходка във ветровит есенен ден.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 15 септември, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през октомври 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.





Няма коментари: