13 юни 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 222 - "Картичка с ацетат"

Здравейте Картичкофурии!
Аз съм Цвети - http://cvetelinna.blogspot.com/ и за мен е голямо удоволствие да ви вдъхновявам и провокирам в новото предизвикателство на Картичкофурии.
Много мислих за темата и ми се искаше да избегна по-често задаваните такива. Затова се спрях на ”Картичка с ацетат“.
Темата е доста свободна и дава много възможности – дали основата на вашата картичка ще е ацетат,дали ще е само прозорче на шейкър картичка или пък декоративен елемент вие решавате.

Ето и една картичка за вдъхновение.


А за сега си запазвам възможността да ви изненадам с наградата

Надявам се , да съм ви вдъхновила и да се включите в предизвикателството.

Поздрави, Цвети.

Благодарим на Цвети за прозрачното предизвикателство.


Тя стана Картичкофурия на седмицата 211 в предизвикателството КФП 211 - "Искам все да чувам как шепти морето"наМария.

Можете да се вдъхновите от прекрасните ацетатни картички на нашите Картичкофеи:



Днешното ми вдъхновение за вас е нещо като shadow box или кутия за спомени. Предназначена е за директорката на 67 ОДЗ Мечо Пух. Цялата кутия е ръчно направена от мен, до последния крив ъгъл и ацетатно прозорче, което добавя известна тризмерност в цялата работа, а ацетатното джобче на гърба позволява да се пише пожелание или да се остави някоя и друга гифт карта или ваучер. Този вид кутии ми се виждат доста подходящи за подарък на сватба например - носят на най-различни украси и са малко по-различно от обичайната картичка с плик.



Една сладурска шейкър картичка за малка принцеса.



Шейкър картичка за малка любителка на компютрите.


Крайният срок за участие е 23,59ч на 23 юни, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през август 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.





1 коментар:

Toni каза...

Чудесна тема и прекрасни проекти за вдъхновение! Браво, момичета! обожавам шейкър картички и ще се опитам да се включа.