16 май 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 218 - Картичка за абитуриент

Тази седмица в Картичкофурии към вас предизвикателство отправя Марта. Избраната от нея тема е Картичка за абитуриент.
Това е картичката на Марта:



Можете да участвате с картички изработени от вас за поздравяване на тазгодишният випуск абитуриенти, независимо за момче или за момиче.

За ваше вдъхновение можете да използвате прекрасните картички на нашите картичкофеи.

Картичка за абитуриент-каква чудесна тема.Да- сега ми е много лесно, но догодина когато и мен ми предстои толкова вълнуващо изживяване може би няма да мисля така хи хи......

Това е първата картичка и плик за пари които правя по такъв повод .Ще следя с интерес и вашите за да си" открадна" идейки за догодина.Успех на всички!

Моят абитуриенски бал беше преди 15 години.Големи емоции,приготовления и незабравими спомени.
И аз, като всяка дама на бала ,исках да съм красива и неотразима.
Първата ми покупка за тази цел беше рокля. Затова акцент в моята картичка е синя ефирна рокля.



Очакваме ващите бални картички, а победителят ще получи от Марта 2 дигитални печата, от нейните по избор от страничката на http://tokbobok.blogspot.com/.

Крайният срок за участие е 23,59ч на 26 май, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през август 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.





Няма коментари: