21 февруари 2014 г.

Картичкофурийско предизвикателство 207 - "Светът е нюню и вдъхновение дебне отвсякъде"

Здравейте, сладки ми Фурийки!

За пръв път задавам предизвикателство в този много уважаван от мен блог и уютно местенце за правещите картишоци. Тук винаги намирам интересни техники, научавам интересни факти за вас, съкрафтърчета, получавам неспирно вдъхновение.
Откакто спечелих предизвикателството на Te4eto, се чудя и мая с какво да ви предизвикам. И да ви кажа под секрет, две от темите, които се сетих, бяха казани в идните седмици (дали няма телепатия между Фуриите?!). Така че директно отиваме на вариант С, а той е формулиран така:

"Светът е нюню и вдъхновение дебне отвсякъде"

От вас искам да направите картичка, вдъхновена от нещо. Но искам това нещо да е конкретно. И да ми го покажете заедно с картичката. :) Разбирайте го като photo inspiration (вдъхновение по снимка), но снимката не ви я давам аз, а вие си я избирате от Интернет или още о-добре - сами си създавате и ми показвате. Може да е цветова комбинация на дрешка, десен на пердета, скеч на рекламна брошура, стил на обзаведена стая... каквото ви хрумне, само да е конкретно и заснето. :)
Ето и моята интерпретация, вдъхновена от бебeшка дрешка на Калина:


Е, дано не ви затрудня много и да ви допадне темата! Наградата ще е ваучер на стойност 20лв (или равностойност във валута) от онлайн магазинче за крафти материали или дигитални печати. Изборът ще е ваш, необходимо е единствено да предлагат услугата закупуване на ваучери. :)
Чакам с нетърпение вашите участия, талантливки! Гледайте да ме затрудните максимално! Успех!

Поздравчета,
JIJI.

Благодарим на JIJI за това толкова интересно предизвикателство.

Тя стана Картичкофурия на седмицата 194 в предизвикателството КФП 194 - „Традиционна коледна картичка в червено и зелено” наTe4eto.

Днес е време вторият екип от нашите Картичкофеи да покаже създадените за това предизвикателство картички-вдъхновения.
Вижте прекрасните творби на:

Всеки носи в себе си частица вдъхновение, и то може да те озари ,когато ни най малко го очакваш.Трудът и вдъхновението са взаимно свързани, и аз съм напълно съгласна с мисълта на Ф.Стравински който казва:
"Както апетитът идва по време на ядене, така и трудът носи със себе си вдъхновението".
Какво ни вдъхновява?Почти всичко което можем да си представим-думи, чувства, действия, музика, филми, картини та дори цитати.Без вдъхновение животът ни би бил просто едно съществуване, едно нищо!
Ето моето вдъхновение-картичка с кутийка за една прекрасна и обичана майка, по случай наближаващият празник 8ми март.Букет от рози и хортензии, в знак на благодарност за обичта и положените грижи към своята дъщера.


Вдъхновена от красивият спален комплект с разкошни цветове,създадох и моята картичка.
Цветовата комбинация е една от любимите ми - лилаво и тюркоаз.


Здравейте, фурии. За мен е голямо удоволствие да съм сред екипа на Вдъхновителките на Картичкофуриите. Сигурна съм, че освен това ще бъде и много забавно да работим заедно. Когато разглеждам снимки, или картинки в нета, винаги ми минава през главата дали не бих могла да нарисувам това. Когато видях тази снимка, реших, че трябва да пробвам. Може да не съм художник, но съм много доволна от резултата. Не е същата като образеца, но си прилича :). Аз ще продължавам да опитвам с рисуването, а вие помнете, че въпреки, че светът е нюню, спасение дебне отвсякъде! Стига да вярваме в него!



Крайният срок за участие е 23,59ч на 3 март, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство през май 2014г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството.  Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в  едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При  публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното  предизвикателство, в което участвате с картичката си.

Киним ви да се включите в традиционната осмомартенска размяна - 8-ми март по Картичкофурийски. Можете да се записвате с коментар под ТОЗИ пост до 23,59ч на 3 март, понеделник.






Няма коментари: