9 декември 2013 г.

Картичка победител 193

Здравейте мили Картичкофурии, и всички вие картичкотворящи!

Ето че дойде и моят момент да представя своя картичка тук, за което изключително много се радвам и искам да благодаря на Кати /Kakichka , че изборът и се спря точно на моето творение.Не е лесно да получиш признанието сред толкова много красоти на талантливи участници. Аз не веднъж съм и благодарила от страниците на моят блог. Искам да и благодаря отново и тук за това , че е извор на нескончаеми идеи, уроци и вдъхновения.
А на вас мили Картичкофурии, искам да благодаря за това, че ви има, за хубавите идеи, проекти и настроение, които намирам , когато се отбия при вас!

Marie и нейния коледно-канелен таг.

А сега за тагчето. Това е второто тагче( до днес съм направила общо само 3), което сътворих по повод играта на Ем- Коледна размяна на тагове.По начало нямам определен процес на работа, когато седна да правя картички. Винаги имам някаква първоначална идея, но не правя предварителен план . Понякога картичките стават от раз , понякога за няколко дни. Но определено си се получават сами. Започвам да творя и докато я правя, картичката сама ме води за ръката. Така се получи и с това тагче. Основно е направено от рециклиран картон, който си купувам от " Слънчоглед" . Той е доста по-евтин от крафткартона , който продават по специализираните сайтове, а освен това има и по-хубав топлокафяв цвят. Тази картинка с църквата, отдавна съм си изровила от интернет пространството, много ми харесва, и тук за пръв път намери приложение. Печатите, които използвах са на Indigoblu Looks Like Rain Deer A5 Red Rubber Stamp by Indigoblu. Трябва да ви призная, че съм голяма тяхна почитателка. Ако имах възможност , щях да съм си ги купила всичките. Еленът е от същите печати и понеже нямам никаква машинка за изрязване , всичко с по-голяма форма, от пънчовете, с които разполагам, си го режа на ръка с ножичка. Шишарки съм си събирала още през пролетта, от боровете зад блока, тогава са мънички и по-ситни и с по-подходящ размер за картички.Не знам какво повече да ви разкажа, след като си избрах необходимите ми елементи, седнах и ги пренареждах ,докато се получи така, че да ми харесва. Това е от мен.


Благодаря още веднъж на Кати за хубавото предизвикателство!


На вас ви желая вдъхновение, усмивки,много настроение и прекрасни творчески моменти!


С обич:Мария

Няма коментари: