19 септември 2013 г.

Картичкофурии представя ... nuschinka/Теменужка Милчева

Днес на гости в Картичкофурии е Теменужка Милчева, позната и като nuschinka. Една много млада и талантлива майсторка на картички и не само, която описва себе си така:
Здравейте! Ето че този месец ще ме гледате и тук. Сигурно повечето от Вас ме познават, поне виртуално, нооо все пак. Казвам се Теменужка Милчева, на 25 години съм и имам прекрасно семейство – любящ съпруг и много весело, игриво, малко инатливо(това си е от рогатата зодия) и винаги със собствено мнение бебе. Уууупс тя вече не е бебе, ако ме чуе че така я наричам ще ми се скара, та тя вече е на три години, нооо колкото и да расте, винаги ще си остане бебето на мама.
Тааа с името ми, може би малко от Вас ме познават. В блогпространството се подвизавам като nuschinka. От къде идва ли... амиии да започна от там, че не обичам хората да се обръщат към мен като Теменужка. От малка името си чувам или от някой напълно непознат или когато трябва да ми се скарат за нещо. В останалите случаи съм Нушинка, Нуши, а от известно време се обръщам и на Жужа(това откъде... идея си нямам) факт е че няколко човека започнаха и така да ми викат, а аз съм съгласна.Тааа nuschinka e немското изписване на едно от имената, с които приемам да се обръщат към мен.
Като споменах за блогпространството... да Ви кажа и кое е моето местенце, а именно Handmade by Nuschinka . Неговото създаване не е кой знае колко интересно.Просто един ден реших и си го направих.Първото нещо, което публикувах беше едни букетчета от креп хартия, между другото всичките отидоха за подарък, нооо след това си направих и едно за мен в кафяво и екрю, и сега е иделен акцент в кухнята ни.
Много бързо ми изчезна желанието да се занимавам с такива цветя, почти веднага след като направих и първата си картичка, с която много, амааа много се гордея.
Не че е нещо особено, нооо ...
Това всъщност е плик за паричен подарък по случай сватбата на наши приятели.
От тогава почти цялото ми свободно време отива за правенето на картички и други хартиени чудесийки.
Като се замисля напоследък май хобито ми се е превърнало в основна ежедневна дейност, което страшно много ми харесва. От известно време успявам с мои нещица да допринасям за усмивки на лицата и на напълно непознати хора за мен, което ми доставя огромна удовлетвореност от това, което правя.
Любим материал нямам, нооо за техника... определено топлият ембосинг ми е легнал на сърцето. Нещата, които правя са в един такъв цветно романтичен стил с много цветя, перли, камъчета, пеперуди, дантелки, панделки и всякакви такива джвъчки.
Не мога да кажа, че имам любими мои картички, по скоро такива, които са създадени с по-специално предназначение.

Напоследък много залитнах по декорирането на едни малки симпатични бурканчета с късметчета в тях. Тааа за мен точно те в комплект с картичките носят много емоции и са прекрасен подарък за почти всеки повод.
И накрая искам да благодаря на Картичкофурии, че ме поканиха този месец да гостувам тук и да разкажа малко повече за себе си. В този блог беше първото предизвикатество в което участвах, тук се запознах, макар и само виртуално с много дами(мисля, че все още нямаме господа в нашите редици) със сходни усещания, виждания и интереси. Искам да им пожелая много нови приятели, нови последователи и много много вдъхновение!
Целувки
Нуши

8 коментара:

honey_bunny каза...

Нушиии, много се кефя, че те виждам тук! <3 Всичко от казаното вече го знаех обаче! :Р Ти беше една от първите, които следях с огромен интерес, когато разбрах, че всъщност има крафтърско общество и в БГ. Още от форума бг-мамма. <3 :) Синьо-зелената картичка със силуета, розовите цветя и пеперуди е любимата ми твоя картичка! Радвам се, че е намерила място и сред твоите фаворити! :* <3 Успехи и много вдъхновение, мило дете!

Borqna каза...

Поздравления и от мен.
От сърце ти желая успех!

nuschinka каза...

Благодаря, дами! Аз също много се радвам, че гостувам този месец тук!

Toni каза...

Аз от щастливкиге, които познават Нушинка и реално и мога да кажа, че има невероятно зареждаща усмивка. А творчеството й не веднъж съм казвала, че харесвам много. Страхотен стил и много нежност лъхат от произведенията й. Успех, Нуше!

Miss Emerald каза...

Нуши, много се радвам, че си гостенка тук и се надявам един ден да успеем да се видим и на живо. А красотите, които твориш винаги радват и носят усмивки, щастливка съм да имам една от тях, за което още веднъж ти благодаря! Остани все така свежа, идейна и заразяващо усмихната!

Bo каза...

Мило и хубаво представяне! Радвам се, че те познавам и на живо! :) А твоето местенце е едно от любимите ми в блогопространството! Винаги ни представяш красиви, нежни и уникални проекти! И вдъхновяваш! :) ХХХ

dani's cards каза...

Нуше,освен ,че си талантлива си и много красива! От снимката личи колко си позитивна,усмихната и зареждаща- точно каквато съм си представяла,че си! Беше ми интересно да науча нещо повече за теб! Не спирай да твориш и да ни радваш с всяко нещо което правиш!

Vesi каза...

Малко късно го виждам, но щом видях снимката ти и се усмихнах :)) Така действат и творенията ти когато ги погледна, :))Страхотна си и ти и нещата които създаваш :))