17 август 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 180 - Обзор

Здравейте, мили хора!

Какво да ви кажа? Напълнихте ми душата с красота. Много се постарахте и ми показахте прекрасни проекти. Благодаря ви с цялото си сърце, че не само не подминахте моето предизвикателство, ами и се постарахте максимално да се затрудня с избора на победител. Честно ви казвам, ако имах възможност, бих дала награда на всяка една от вас, защото сте прекрасни творци. Бъдете живи и здрави и продължавайте да творите красоти. В този забързан, луд и на моменти ужасен свят има нужда от хора като вас, които да създават красота и да вдъхват надежда, че не всичко е мрачно и сиво.
Нека все пак кажа кой е победител. Прегледах и изчетох всички неща по няколко пъти, но просто, когато всичко те кара да сияеш е много трудно да кажеш това е най-хубавото. И реших, че нямам друг избор освен да помоля Боян, да изтегли едно листче с малките пръстчета. Детето беше бекрайно щастливо като гледаше как разбърквам билетчетата преди да му поднеса купичката. После го гоних до кухнята, за да взема изтегленото, но това е друга тема. И така..... Победител в Картичкофурийско предизвикателство 180 – „Използвайте любимата си техника“ е ......
Да ви кажа, днес като се разхождах.... Хахаха... Няма да ви мъча повече. Диди Георгиева- това си ти, мила. Участие номер 31. didStef бе изтеглено от ръчичката на Боян.


Честито, Диди! Много ми хареса картичката за твоят съпруг. Много си се постарала и се е получило едно бижу. А за гела се смях много, признавам. Продължавай да твориш, а аз ще чакам твоето предизвикателство.
Ами това е от мен. Целувки и прегръдки на всички вас. Направихте ме безкрайно щастлива и понеже тази година Росалинда става на цели 30 години, от сега мисля с какво ще ви предизвикам. Затова проверявайте от време на време моето местенце. ;)
И какво си помислихте. Чао! Чао! И Готово. Е, не. Исках всички вие да имате нещо за спомен от мен и моето първо предизвикателство. Затова ви направих една „стара“ картичка, за да може като се запраши да не личи ;). Можете да си я изтеглите и ако решите може и да я принтирате. Надявам се да ви хареса. Скромно, но от сърце!
Ваша лудачка - Росалинда
Благодарим на Роси - Росалинда, за чудесното предизикателсто!

didStef ти си Картичкофурия на седмицата . Можеш да използваш нашия специален банер като добавиш текст КФП 180 2-12 август 2013г.Очакваме твоето представяне на Картичката победител.
Твоето вдъхновение ще предизвика останалите картичкофурии на 11 октомври 2013г.

 За да получиш наградата си те молим да напишеш адреса си на мейла на блога.

Благодарим на всички, които се включиха. Приказни неща сте измайсторили момичета. Много ни затруднихте при избора на триото. И се пак в Картичкофурийското трио избрано от Картичкофурии по реда си на участие влизат:

...Just Me...

KalySto


Vania Art

Честито момичета. Вие можете да използвате нашият банер за трио като добавите към него КФП 180 2-12 август 2013г.

2 коментара:

KalySto каза...

Благодаря, момичета!Радвам се,че моята русалка ви се е харесала :)

Didi Georgieva каза...

Ах Роси...........не мога да повярвам, че малкият Боянчо е изтеглил точно мен.Не съм си и помисляла, че покрай всички красоти на участничките точно аз ще стана победителката.Успяхте да ме изненадате и зарадвате много, много приятно.Благодаря ви от сърце!
Искам да честитя и на момичетата от триото-прекрасни картички!
Прегръдки и целувки от мен
Диди