31 май 2013 г.

Картичкофурийско предизвикателство 171 " Картичка Оправяй се бързо!("get well soon")"

Днес на гости са ни Двете Елши. Вижте предизвикателството, което те отправят към всички.

Привет, фурии!

Този месец ми върви на предизвикателства и ето, че в самия му край отново съм тук за да ви предизвикам с нещо нестандартно.
Ние правим картички за всякакви поводи, рождени дни, именни дни, сватби, юбилей, благадарствени и какви ли още не!
Но знаете ли, много рядко съм срещала картички от типа "get well soon" или оправяй се бързо!
В чужбина тези картички са много разпространени.
Има цели колекции с печати, надписи и хартии посветени на темата. Но тук все още не сме свикнали да правим картички, които не са за празник, а просто така да ободрим приятел или познат.
Аз лично много бих се радвала, когато боледувам да получа някоя весела и жизнерадостна картичка, която да ми върне доброто настроение. Сигурна съм, че с всеки е така. За това моето предизвикателство към вас е да направите именно една такава весела и ободрителна картичка. Може да я направите за конкретен човек, които в момента има нужда от малко положителни емоции или пък просто така, за да имате за в бъдеще.


Ще се радвам да видя всичките ви прекрасни, слънчеви картички!
Наградата, както си знаете, е ваучер на стойност 15 лв. от магазина на Двете Елши!

Пожелавам ви едно прекрасно и много успешно начало на новия месец!
интересното предизвикателство.

Краят на предизвикателството е 10 юни, понеделник 23,59 часа.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо. При публикуване на участие в блога си добавяйте линк към съответното предизвикателство, в което участвате с картичката си.





Няма коментари: