14 март 2013 г.

Картичкофурии представя ... Мария Чочева

 Днес ни гостува Мария Чочева - една много талантлива млада дама. Автора на чудесни елегантни картички.



1. Представете се и разкажете нещо за себе си ?

Здравейте! За мен е чест и удоволствие да гостувам в рубриката на Картичкофуриите. Казвам се Мария. Не обичам особено да говоря за себе си. Приятелите ми често се шегуват с моята лаконичност. От малка рисувам и майсторя разни неща. Бабите ми и майка ме научиха да плета, да шия и да бродирам. С голямо удоволствие опаковам и декорирам и най-малкия подарък, които правя.


2. Какъв ви е ника и от къде произлиза? Нямам си ник.

3. Имате ли блог и кой е той, кажете нещо интересно относно създаването на блога си?

Блогът на Мария http://maria-mood.blogspot.com/ се появи преди 2 години благодарение на мои колеги, които почти ме принудиха да го направя. Опасявах, че ще ми е трудно да го поддържам, защото точно по това време се увеличи и натоварването ми в работата, където освен преките си задължения изпълнявам и функцията на системен администратор. Струваше ми се непосилно да прекарвам и част от свободното си време на компютъра. Е, оказа се, че мога да се справя. Пак колегите ме подтикнаха да се пробвам в някое предизвикателство.

4. Oт кога правите картички и как започнахте?

През годините съм правила картички за приятели и близки по случай Коледа или за някакъв специален повод, използвайки подръчни средства. През есента на 2010 г. попаднах в една книжарница, която се оказа дистибутор на немска фирма за цветни хартии, картони и др. п. Беше малко преди рождения ден на племенницата ми. Не помня колко време стоях там и разглеждах разкошните цветове на картоните и хартиите. Така ми хрумна как да изненадам моята рожденичка с картичка, изработена от мен. Тогава купих няколко вида цветен релефен картон и панделки. И това беше началото... Разрових се из интернет и открих вълшебството скрапбукинг.


5. Какво ви носи хобито и как се отразява на ежедневието ви?

Удоволствие и удовлетворение! Заниманията с картичките ми връщат душевното равновесие, вярата в красивото и доброто! За мен това е един от най-добрите начини за почивка и малко бягство от сивото ежедневие.
6. Имате ли любим/и материали и как и от къде си ги набавяте? Любимите ми материали са дизайнерските хартии и печати (повече надписи). Пазарувам от наши и чужди он-лайн магазини. Често се оглеждам и на пазара при подправките – пръчици канела, звездовиден анасон, бахар и др. И в природата се намират доста интересни нещица – красиви камъчета, клонки, раковини по брега...

7. Предпочитаният от вас стил и техника на правене на картички?

Харесвам изчистения стил. Някак все ме влече към него дори се опитам да направя нещо с повече елементи.





Ето един от експериментите ми – няколко слоя хартия, дигитален печат оцветен с акварелни моливи и раковини
 По отношение на техниките имам още много да уча, но за момента топлият ембосинг ми е любима техника.


8. Какво време отделяте на хобито си и ако имахте повече време какво бихте направили? Има дни в които не правя нищо, а има и такива, когато правя по няколко картички. Всичко зависи от настроението ми и времето, с което разполагам.

9. Разкажете за своята първа картичка и ако искате можете да я покажете.

Не я помня, а и първите си картички не съм ги снимала. Ето някои от първите снимани:



А тази ми е една от любимите и е моят Картичкофурийски дебют.

10. Картичката, която считате за най-хубава, заредена с най-много емоции, значеща най-много за вас. Кога и по какъв повод я направихте? Покажете я ако желаете. Във всяка картичка влагам някаква частица от себе си, някакво чувство и настроение, и много любов! Ето някои от моите фаворити.







11. Вашето мнение за КФ и въобще какво значи блога за вас и какво бихте ни пожелали (по желание)?
Много е хубаво, че Ви има! Блогът Картичкофурии е едно цветно, красиво място, изпълнено с настроение и положителна енергия! Желая Ви от сърце здраве, много слънце и усмивки!

Искаме да благодарим на Мария за участието в нашата рубрика Картичкофурии представя... и за милите думи за блога Картичкофурии. Каним ви утре да се включите в предизвикателството, на което Мария е вдъхновител.

6 коментара:

Villi каза...

Беше ми много интерестно да прочета повече за Мария,която е и от мойте вдъхновителки в майсторенето на картички:))) Харесвам стилът й и с нетърпение очаквам с какво,ще ни предизвика този път;)))ххх

Handmade_by_MaDe каза...

Беше ми много интересно да прочета нещо повече за теб, Мария, благодаря!
Щастлива притежателка на едно от красивите ти творения съм и искам да споделя и тук, че много харесвам нещата, които правиш! Колкото до лаконичността...все едно аз съм писала :)/никак ме няма в дългите пояснения,особено що се отнася до мен/ :).От сърце ти желая здраве и успех във всичко, с което се захванеш! :)

BEARKIS каза...

Удоволствие е да чета за приятел,макр и все още само виртуален:)),благодаря за подаръка!!!!

Bo каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Bo каза...

И на мен ми беше много интересно да прочета нещо повече... Благодаря и аз!
Харесвам творенията ти и наистина уникално вмъкваш всякакви елементи в тях! А що се отнася до писането и обясненията - и аз не си падам по тях :)))
Продължавай да твориш и да ни вдъхновяваш!

Toni каза...

Радвам се, че научих малко повече за теб, прекрасен творец и много позитиен човек(доколкото виртуално те познавам:) ). Харесвам неподражаемия ти стил, един от най-трудните.