3 март 2013 г.

Картичка победител 155


Благодаря на Анелия Некезова за предизвикателството и високата й оценка. Тя е крафтър, който прави с лекота различни мъжки картички и обира множество награди с тях, така че оценката й е много важна за мен.




Мъжки картички правя много малко, понеже рядко ми изниква повод за такива. Затова и когато срещна предизвикателство за мъжка картичка, това действително ме провокира, кара ме да разсъждавам различно. Този път не умувах много, понеже нямаше конкретен мъж, който да ме връзва с цветове или атрибути ;)
Почти веднага се спрях на печата на Мо – Dare – хубав, замечтан, слабичък, с развети дрехи и шал. Освен това на главата си има едни такива ретро очила, които ми напомнят на мотор, кабриолет или самолет. Сетих се, че имам печат на ретро автомобил, свален от Free Vintage Digital Stamp.
Оцветих ги в бордо и маслинено зелено – искаше ми се да избера по-нетрадиционни цветове, които обаче да се припознават като мъжки. Бордото е заредено с артистизъм според мен, пасва и на авантюристични мъже.>Дойде ред на композицията – е това вече ме провокира сериозно. Още преди да ги разпечатам ги позиционирах на една страница, но как ли не опитах и не успях да разположа картинките една върху друга. Поне успях да ги мащабирам, за да изглеждат пропорционални.
След оцветяването ги изрязах внимателно със скалпел, но всички опити за наслагване не ми харесваха, понеже се губеха елементи от самите печати. Тогава реших да ги разположа на двата картона на картичката, за да може да се възприемат и отделно при отваряне, и заедно прри различните положения и ракурси. Получи се много интересен ефект на прозорец, за който използвах прозрачна плака, така автомобилът се вижда леко приглушено, все едно е в далечина.
Останалото са малки акценти, коита да допълнят основната композиция – метални капси, зъбни колелца от ембос и метал.
Поздрави и много усмивки от мен
tangenta

4 коментара:

Людмила каза...

Поздравляю победителя!

Villi каза...

Танчее,картичката ти е зашеметяващо добра и страшно оригинална!:)Благодаря ти за чудесния разказ ,за нейната направа:) Беше ми много интересно:)Поздравление отново;)

Being shMe каза...

На мен също ми беше много интересно да науча историята на тази страхотна картичка.
Ии, да не си я заплюват само мъжете, защото този хубавец много би ми харесал и на мене :)ххх

tangenta каза...

Хахаха, Шми освен да си разделим картичката - предната част с господина за теб, задната с колата за мен ;)