18 февруари 2013 г.

Картичкофурии на 3 години - победителите!

Мили картичкофурии, искаме да ви благодарим за това че се включихте в отбелязването на нашият рожден ден! Благодарим ви за милите думи, за участието в нашата игра и най-вече за прекрасните картички, които получихме!
Време е да обявим победителите. Като при избора на победители взеха участие само картичките, които получихме на нашият пощенски адрес и са показани в ТАЗИ тема във форум Картичкофурии.
И така избраният от Картичкофурии победител е:

...Just Me...

С нейната прекрасна пъстра и вълшебна картичка.
...Just Me... , за да получиш наградата си пиши на мейла на Картичкофурии.

Победителят избран от Двете Елши е  
vilini

С нейната прекрасна ретро картичка.
 vilini , за да получиш наградата си пиши на мейла на Двете Елши - boudicaart@googlemail.com

Победителят избран от Greta’s Art e
Iva 

С нейната много нежна пастелна картичка.
Iva , за да получиш наградата си пиши на мейла на Greta’s Art - info@gretasart.com


Победителят избран "Работилница Фантазия" е
МaDe
С нейната приказна картичко-кутийка.

 МaDe , за да получиш наградата си пиши на мейла на "Работилница Фантазия" -
maya@workshopfantasy.com

Победителят избран от Миглена Петрова migito.com е

Мики


С нейната чудесна картичка с ръчноизработени рози.

Мики, за да получиш наградата си пиши на мейла на Миглена Петрова migito.com - migitopetrova@gmail.com

Честито на победителките!

Специални благодарности на всички, чиито прекрасни картички направиха живота ни по-пъстър, по-весел и по-красив!

10 коментара:

Being shMe каза...

Честито, момичета, страхотен и заслужен избор! :)ххх

Plamnito каза...

Ех, че приятен избор! Честито, момичета!

smiles каза...

Честито и от мен! Наистина са страхотни избраните картички!

Danina каза...

Честито на победителите!!! Поздравления за картичките и избора!

Handmade_by_MaDe каза...

Честито и от мен, феички, красиви картички...не че може да се очаква друго,де :)!
Трогната съм и страшно благодарна на Мая - Работилница Фантазия, за изборът и на моята картичка!

...Just Me... каза...

Честито и от мен,момичета!Разкошни картички! Благодаря от сьрце на Картичкофурии за избора на моята картичка!

Unknown каза...

Честито момичета,прекрасни картички за това вълшебно местенце,което ни събира вече толкова време!Благодаря на Грета за избора и на моята картичка!

vilini каза...

Честито и от мен!
И само за протокола - предизвикателството беше изпълнено с мнооого, ама много красиво измайсторени картички.

Stefka Pashova каза...

Честито и от мен!

Мики каза...

Благодаря Ви :), че сте харесали картичката ми. Чак сега видях, че съм избрана!Много благодаря:)!