16 ноември 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство 143 Зимни игри и забавления

Здравейте Картичкофеи,

Аз съм Ирина и съм много щастлива, че имам възможност да ви предизвикам тук при Картичкофуриите.

Ето , че наближава края на годината. Скоро на вън ще е зимна приказка. В очакване сме на първият пухкав сняг. Наближава времето за зимни игри и забавления - каране на ски, шейна, сноуборд, кънки, бои със снежни топки, правене на снежен човек, разходка из парка.

Това е и темата на моето предизвикателство, покажете ми как се забавлявате вие през зимата.

С нетърпение ще очаквам вашите проекти.

Ето и моето вдъхновение за вас.


А наградката , която съм приготвила е :

Благодарим на Ирина за зимното предизвикателство. Наистина времето навън вече си мирише на зима. И най-вече децата с нетърпение очакват снега.

Тя стана Картичкофурия на седмицата 134 в  КФП "Нежно и романтично" на Картичкофурии.
За картичката, която се нареди на първо място тя разказва в "Картичка победител 134"

Крайният срок за участие е 23,59ч на 26 ноември, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство на 1 март 2013г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.





3 коментара:

Диляна каза...

Чудесна тема, Ири! Със сигурност ще се включа и то не веднъж. Зимните спортове са ми в кръвта и нямам търпение да падне снега, за да извадя ските и кънките :-) Благодаря ти за това чудесно предизвикателство! :-)

Unknown каза...

Здравей Дилянка,
радвам се,че ти харесва темата,с нетърпение ще очаквам картичките ти! :)

Mila каза...

Иве, може ли да изтриете линка ми от другото предизвикателство - на Гери, така или иначе съм правила картичката за това Ирина :)