9 ноември 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство 142 - Картичка -вдъхновена от любим филм, песен или книга

Здравейте мили ми картичкофурии!!!:))) Дойде ред и аз Вили да ви предизвикам:)))Днес за първи път ,ще задавам предизвикателство ,така,че много,много мислих какво да бъде като тема...искрено се надявам да ви е интересно,и да участвате с пълна сила ...така както само вие можете:)))

Предизвиквам ви да направите картичка -вдъхновена от любим филм,песен или книга:))) Развихрете фантазията си и чакам с нетърпение прекрасните ви творби:)))

Ето какво съм ви подготвила за вдъхновение:)))

Тази картичка е вдъхновена от едно филмче ,което гледах като малка ...Ан от фермата Грийн Гейбълс...или Ан от зелените покриви:))) Това е едно от най-любимите ми филмчета ...и преди и сега...изключителен филм и книга ...за моята романтична душа:)))
Прилагам две клипчета ,които да ви подсетят,ако още не сте се сетили:)))

и още една връзка на един любим момент:)


Ето я и втората картичка за вдъхновение:))


Тази картичка ,я направих набързо и е изцяло вдъхновена от друг мой много,много любим филм-"Мръсни танци"...това е първия филм ,който имах на видео касета...всички ,които са расли през 90те години...мисля ,че ще ме разберете...та когато си взехме видео-това беше първата и единствена за доста време касета ,която имах ...гледала съм я стотици пъти и почти всяка вечер си я пусках за заспиване:)))... сигурно знам всяка реплика във всеки момент наизуст..,но това не променя нещата,дори сега за мен е от най-любимите ми филми, има страхотна стойност за мен и винаги когато пак го гледам се сещам за онези хубави години ,онези хубави емоции и все скъпи топли спомени от детството :)))
Ще добавя и един клип за повече настроение:


Ето и още една картичка на Вили
Вдъхновението за нея можете да видите в тези два клипа:





Естествено ,че щом има предизвикателство-ще има и награда,ето я и нея:


Благодарим на Вили за направо страхотната тема. Сигурна съм, че всички имате любими и филми, и песни, и книги. Сега е момента да ни разкажете за тях с картичка.

Вили е победител в Картичкофурийско предизвикателство 133 "Арт картичка на Kakichka .
За нейната чудесна картичка можете да прочетете тук - "Картичка победител 133"

Крайният срок за участие е 23,59ч на 19 ноември, понеделник.

Победителят от това предизвикателство ще задава свое предизвикателство на 8 февруари 2013г.

Моля, да участвате с НОВИ КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.



4 коментара:

Toni каза...

Вили, невероятно предизвикателство! Уцели в десятката с "Мръсни танци"! Това е любимият ми филм на всички времена! Гледам го при всяка възможност(последно преди 7 дни:) ). Ще се включа с най-голямо удоволствие!

Villi каза...

Много се радвам ,ако успея да те вдъхновя...и ще ми е много интересно да видя твоя интерпретация на Мръсни танци-филмът е наистина велик:))),аз днес ...подготвям още картички за вдъхновение на тази тема ...но нещо позакъснях и още не са готови ...така,че очаквайте включване;))) А аз очаквам теб и всички останали с най-голямо вълнение:)))

Kati каза...

Вили, още като видях картичката ти и веднага познах моята любима Анн! Аз филмите не съм гледала, но виж, книгите съм чела стотина пъти и ги обожавам. Едва миналия месец си попълних колекцията, че доскоро им бяха изчерпали тиражите, а сега са ги преиздали. Много интересна е темата, която си задала. Незнам дали ще ми дойде музата за нещо - ако да, то може би за някоя вещица :) че напоследък чета основно Тери Пратчет, но пък лошо няма :)

Villi каза...

ООО,Кати много ,ще се зарадвам на всяка твоя вещица или каквото душа ти иска:)))Очаквам картичките ви с голям интерес:)))