5 ноември 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство 139 - Обзор

Здравейте, художнички!
Първо искам да кажа едно огромно БЛАГОДАРЯ на всички вас, които се престрашихте да грабнете моливите/четките! Останах приятно изненадана от броя на участията! Бях сигурна, че ще ми е трудно да избера един проект, но не предполагах, че ще е толкова трудно! Всяка творба има своето очарование, красота и уникалност и наистина ми е трудно да избера една.

Първата награда, както е ясно от прикачените линкове, е за Какичка. Кати, благодаря ти, че толкова бързо реагира и опроверга твърденията си, че не можеш да рисуваш.
Можеш, и то добре! Благодаря ти за всичките творби, всичките различни и със собствено очарование. Единодушно с мъжа ми харесахме най-много цветето на тапета.

Втората награда отива при Ваня Евтимова. Тя последна успя да качи творбата си. Благодаря и на теб за двете ти участия. Много различни и интересни.

Вили и Пепи останаха изиграни от смяната на времето и не успяха да се класират, затова искам да им дам по една скромна наградка от мен. Вили, твоите две картички ме впечатлиха много! Благодаря ти, че ги направи специално за моето предизивкателство!

И последната награда, и картичкофурия на седмицата, е Венелина с нейното прекрасно есенно дърво! Страхотна картичко-картина! Толкова добро съчетание на естествени материали, цветово издържано и красиво нарисувано! Браво!

Честито на всички победителки! Чудесни картички сте направили, момичета!
Благодарим на Тони, която ни предизвика така интересно да покажем художника в нас.

Венелина, ти си Картичкофурия на седмицата! Можеш да използваш нашият специален банер като добавиш текст КФП 139 19-29 октомври 2012г.
Очакваме твоето представяне на Картичката победител.
Предизвикателството, което ти ще вдъхновиш ще бъде на 11 януари 2013г..

Молим всички, наградени да напишат адресите си на мейла на Картичкофурии.

2 коментара:

Villi каза...

Честито на всички победителки:)))Заслужена победа:))) А пък май и аз покрай вас ,ще се облагодетелствам от щедростта на Тони:))) Тони благодаря ти от сърце и съм трогната от вниманието:)))Много ,много мило и великодушно:)

Венелина Стефанова каза...

Искам да благодаря , за прекрасната награда. Много ми харесаха всички нещица подготвени от Тоня . Страхотни са !!!