7 май 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 114 "На точки "

Здравейте,

Аз съм Фани от fanycraft, познат досега като The world in my eyes… и ви каня да отпразнуваме първия рожден ден на моя блог с това точково предизвикателство.
Условията са много лесни. Идеята е да вложите точките във вашите проекти максимално. Дали ще бъдат предимно десени с точки или елементи с точки решавате самите вие. Важното е точките да преобладават.
Категорично съм убедена, че по никакъв начин няма да се затрудните и ще развихрите фантазията си “на точки”.
Ето и картичката, която направих за да ви вдъхновя:
А ето и наградата, която съм ви приготвила :

2 листа релефен картон, 7 листа дизайнерска хартия Papermania/Capsule A4, 7 листа дизайнерска хартия Papermania/Oriental A5 , 3 листа хартии 6х6, както и 1 пакет хартиени салфетки, панделка, цветенца, формички, мъниста, копченца и висулки.

Предварително съм убедена, че изборът ще бъде труден, но реших победителят да избера аз .

Очаквам с нетърпение вашите проекти.


Благодарим на Фани за интересното предизвикателство.
Победителят в нейното предизвикателство ще Ви предизвиква на 15 юни!

Крайният срок на предизвикателството е 23,59 часа на 7 май, понеделник.
Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.



2 коментара:

Bo каза...

Може би крайният срок е 7 май ?! ;)

Картичкофурии каза...

7 май, разбира се. Коригирано е. Благодаря.