3 октомври 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 85 - " Черно и бяло "

Здравейте, аз съм Красимира Иванова (*щурчо*) . Изключително ми е приятно, че днес, вместо да очаквам с нетърпение новото предизвикателство, имам честта да го задам аз и цяла седмица с трепет да очаквам с какви красоти ще ме изненадате.
Темата, която избрах е "Черно и бяло". Струва ми се, че едва ли имате нужда от допълнителни разяснения , но..все пак, за да не стават грешки, ще допълня, че в днес ви предизвикавам да направите картичка , като използвате единствено черен и бял цвят .Може да използвате панделки, копчета, цветчета , перли, ембосинг пудри, заврънтулки и каквито искате други джунджурийки, единственото условие е те да отговарят на цветовото изискване - черно и бяло и в картичките ви да присъстват и двата цвята.
Признавам,че това е огромно предизвикателство и за мен самата, защото съвсем от скоро правя картички и до сега никога не бях опитвала тази цветова комбинация.На мен първата картичка в черно и бяло, подготвена за ваше вдъхновение ми се получи ето това:





Сигурна съм,че вашите проекти ще са още по-красиви и нямам търпение да ги видя. Приятни творчески мигове и творческо вдъхновение пожелавам на всички ви!

Картичката, която ми допадне най-много ще бъде победител в предизвикателството.

Ето и скромната награда, която ви очаква:
- 10бр - дизайнерска хартия 15,24х15,24см
- 4бр - топер правоъгълен различни размери
- 5бр - топер квадратен различни размери
- 2бр - тагове с етикет
- 4бр - голяма пеперуда - дантела
- 4бр - малка пеперуда - релефна
- 3бр - малка пчела - релефна
- 1бр - водно конче - релефно
- 7бр - топер различни - релефни
- 2бр - пеперуди филц с камъчета
- 7бр - цветчета
- 10бр - копченца
- 4бр - листа
- 1бр - панделка
- 1бр - сърце



Благодаря на Красимира Иванова (*щурчо*) за интересното предизвикателство.
Краят на предизвикателството е 23,59 на 3 октомври, понеделник.


Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.



5 коментара:

Addii каза...

Искам тук да кажа,че картичката за вдъхновение е чудесна !Цветето е разкошно.

slan4eva каза...

Феноменално предизвикателство!Браво - просто тъкмо си изпратих гостите и нямам търпение да заспи малката довечера, за да започна в появилата се веднага идея :) Успех на всички!

Plamnito каза...

Много красиво предизвикателство!Благодаря, Щурчо! "Черно и бяло" не е само мъжка комбинация! Много се забавлявах и си попях даже, докато се занимавах с моят проект.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Искам да помоля №14 Таня да направи картичката си видима във фейсбук , защото аз не мога да я видя. (моя профил там е http://www.facebook.com/krassi.ivanova и нямам достъп до профила ти..)Благодаря предварително

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Имам подобна молба и към Нели (№34 и №35) Не мога да видя картичките ти..също, както и на Таня..(№14). Моля ви, разрешете достъпа до тях за всички. ( има такава опция при редактирането на албума- да се направи достъпен за всички..) Благодаря предварително.