16 август 2011 г.

Картичкофурии представя... Goldie

Картичкофурии Ви представя нашата нова гостенка.Тя е много креативна, пълна с всякакви нови идеи, които веднага осъщестява със страст и любов .


Здравейте,книжни феички!Много се развълнувах от отправената покана за тази рубрика!Да си призная честно очаквах да съм в списъка ,но не очаквах да получа покана толкова скоро.
И така да ви се представя.

Казвам се Росица.Преполагам не много от вас знаят истинското ми име,но всички ме познавате от блога ми :http://goldie-goldieshandmade.blogspot.com/.

Нещо повече за мен
На 33 години, родом от Варна,но по стечение на обстоятелствата сега живея в Белослав.Семейна с момченце на година и четири месеца.

От кога правя картички и кога започнах
Обичам мислите и ръцете ми да са заети с нещо.на което после да се радват очите на хората.Още от дете обичах да рисувам,да правя разни апликацийки,записвах се в училище на всевъзможни кръжоци(тогава имаше какво ли не).
В последствие започнах да се занимавам с Флористика(аранжиране на цветя),а покрай цветята започнах и картичките,след това започнах нова работа(канцеларска) и в период от около 2 години не се занимавах с никаква творческа дейност.
В един зимен ден потърсих в нета от къде да си закупя някакъв картон,дори не помня какъв беше.С голяма изненада открих света на Картичкофурии и онлайн магазините за хоби материали.И се започна отначало.За съжаление нямам снимана първата си картичка,но мога да ви покажа първата направена за предизвикателство и първата картичка публикувана в блога.

Моят блог
За първото си предизвикателство създадох и блога "goldie", а това е първата картичка.

Името Goldie е съкратено от Golddigger-С този никнейм се вписвам навсякъде.Той пък идва от заглавието на песен много весела и мелодична на Kanye West ,а не защото съм златотърсачка :)))

Какво ми носи хобито и как се отразява на ежедневието ми

Хобито ми носи голямо удовлетворение.Участвам в много предизвикателства,изключително ми е забавно да направя картичка или проект по зададена тема,печелила съм няколко награди,но участвам най-вече за да бъдат видяни от повече хора творбите ми.

Любими материали
Любими материали все още нямам,дори не мога да кажа,че имам собствен стил.Обичам да експерментирам и непрестанно ровя из нета за различни модели,които да изпробвам.




Хобито и свободното време
До скоро отделях доста време на хобито си,тъй като бях в майчинство ,но от началото на август се върнах на работа и все още се опитвам да се организирам максимално добре ,за да остава време за двамата ми мъже и хобито(не трябва да има сърдити)

Любимата картичка
Любима картичка не знам дали имам всяка си е специална по свой начин,заредена с различна емоция и мисли.Най-специално си беше албумчето ,което направих за майка ми.Също и поканите за рожденния ден на моето ангелче.




За Картичкофурии
Картичкофурии са много специално място за мен.Това беше първият блог за предизвикателства ,в който се изявих.Следя всички рубрики с голям интерес.Благодаря безкрайно на всички,които се грижат за облика и развитието на блога и им желая да бъдат все така креативни и усмихнати.


Това е от мен надявам се да ви е било интересно да научите нещо повече за мен и креативния ми свят!
До нови срещи и много усмивки!


Благодарим на Роси за участието си при нас.


Ако искате да поканим някого, искате да научите нещо повече за любимият си творец или искате да разкажете за себе си моля пишете. Ще ни бъде много приятно и вие да проявите инициатива в нашите нови рубрики.

6 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Видях гостенката преди дни, но чак сега седнах в подробности да прочета поста! Всичко , което разказва Роси за себе си е много интересно, а нейните творения са винаги изумително красиви, кративно обмислени и прецизно изработени!Радвам се, че я "познавам" и имам контакти с творческа личност като нея!
Роси, бъди винаги така дейна, идейна и вдъхновяваща за нас, околните, а най-много - бъди здрава! Чакам с интерес и любопитство творенията, защото има какво да се види и да се научи от теб! Поздрави и много усмивки !

Green-Eyed Girl каза...

Тази рубрика започва да ми става любима :) Благодарение на нея научавам повече за картичкофуриите, които "познавам" от блог пространството. Роси, беше ми много приятно да те срещна тук :))

Cvety каза...

Да, много е интересно и приятно да прочетеш повече за творец като Goldie :)
Винаги има какво да се научи от твоя блог, правиш толкова идейни неща, постоянно търсиш и показваш нови модели картички и други проекти..
Желая ти да се пребориш с времето и да имаш достатъчно от него за всеки и всичко, което пожелаеш!

Маги каза...

Много се радвам, че можем да се опознаем по-добре чрез тази рубрика. Беше ми приятно да науча нещо повече за теб, Роси. :) Успехи и креативни идеи и занапред!

Le каза...

Беше ми много интересно,не "познавам" добре Голди и нейния блог, но и на мен тази рубрика ми наистина много любима. Пожелавам успех и на Роси и на рубриката и на всички, които има какво да разкажат за себе си!

Donika каза...

И на мен ми беше интересно :-) Аз мисля ,че познавам добре творенията на Роси, изключително ми е приятно когато я видя в игрите ни.Винаги е много прецизна и оригинална, а оказва се сега и изключително симпатична! Поздрави Роси на теб и на Варна :-)