2 август 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 76- Обзор

Здравейте картичкофурии!
Като победители в предизвикателството "У дома..." определям на първо място 
Лидия Костова , която получава 10 лв за пазаруване от http://migito.com


Данка Матеева и Цвети печелят три пакета авторска дизайнерска хартия по избор от http://migito.com

Изборът на  Random генераторът е:


и това е Рени, която получава 10 лв за пазаруване от http://migito.com


Впечатлена съм от всички картички, от много от вашите истории и избора ми беше изключително труден!
 Миги

Лидия  освен, че печелиш наградата на Миги Петрова , ти си и Картичкофурия на седмицата. Можеш да използваш нашият банер, като добавиш към него КФП № 76 22 юли - 1 август 2011г.
За да получиш наградата си, моля те напиши пощенският си адрес на мейла на блога.
Честито и на РениДанка Матеева и Цвети .
Очакваме и вашите адреси на мейла на блога , за да получите наградите си.

Благодаря на  Миги  за чудесното предизвикателство. Благодаря и на всички вас, които се включихте

5 коментара:

liva каза...

Благодаря на Миглена Петрова за чудесното предизвикателство, оценката и наградата. Честито на Рени, Данка и Цвети за спечелените награди и поздравления за всички участници!:)

Miss Emerald каза...

Честито, момичета!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Честито, момичета! Прекрасни картички в едно прекрасно предизвикателство!

Cvety каза...

Много благодаря и аз за възможността, и хубавата тема, също и за избора!
Честито и на останалите момичета!
Малко на брой, но много интересни картички видяхме :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Честито на Лидия, Рени и Цвети ! Благодаря на Миги за оценката, не очаквах и аз да съм сред отличените!Всички проекти бяха интересни!Наградките са супер!