1 юли 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 73 "Сребърно и/или златно"

Здравейте неуморни картичкофурии!
Ето, че сега съм от другата страна и вместо да участвам в предизвикателство, ще го задавам аз – CraftDiva. Изключително ми е приятно да хвърля ръкавицата и да видя какво ще направите със сръчните ръчички
Темата, която ми хрумна е ‘Сребърно и/или златно’. Използвайте поне един от цветовете, а не задължително и двата. Това си е истинско предизвикателство и за мен самата, защото рядко използвам тези цветове в картичките, които правя, но съм сигурна, че ще ни покажете страхотни решения. Тези цветове и всички техни оттенъци може да използвате като основа или преобладаващи акценти, каквото Ви хрумне Може да използвате брокати, перли, ембосинг пудра, панделки, всичко което отговаря на цветовото изискване – сребърно и златно. Имате пълната свобода в своя избор на материали.
Ето какво ще Ви предложа аз като вдъхновение – една сватбена картичка с джобче за парички.


Ето и скромната награда, която очаква своя победител:
- релефни цветни хартии
- уред за студен ембос със 6 приставки
- цветя
Победителят ще бъде избран от мен самата след, сигурна съм, доста трудна преценка, защото знам на какво сте способни и как ще ме затрудните
Хайде запрятайте ръкави, искам да видя много блясък във вашите проекти :-)

Блаодаря на CraftDiva за интересното предизвикателство. Очаквам вашите предложения за това цветово съчетание до 23,59ч в понеделник, 11 юли 2011г.

Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата Как се задава предизвикателство.

Ако искате да участвате в някое от текущите предизвикателства, можете да се възползвате от линковете в полето Текущи предизвикателства, които са в дясното странично поле на блога.

Следете и нашите нови рубрики, информация за обновяването на които има под заглавният банер на блога.



1 коментар:

Даниела Велева каза...

:) ВСИЧКИ ВИЕ КАРТИЧКОФУРИЙ СТЕ СТРАХОООООООООТНИИИИИИИ...... много идеи,много красота,много стил.... БРАВО!!!