20 май 2011 г.

Картичкофурийско предизвикателство 67 - "Картичка с акордеон елемент"

Здравейте!
Eто ме и мен Lidiya "The Paper Fairy" с предизвикателство при Картичкофуриите!
Да си призная много мислех какво да бъде то и накрая се спрях на нещо много лесно, забавно и ефектно – "Картичка с акордеон елемент".
Малко тежко звучи, но е лесно и приятно за правене. На мен лично много ми харесва баланса между обем и елегантност, който имат елементите направени с тази техника и често прибягвам до нея, особено когато ми трябва цвете, а нямам такова в подходящите цветове. Елементът може да е цвете, част от фон, част от надписа; поне за това се сещам аз. С нетърпение очаквам интерпретациите ви и не се съмнявам, че ще видим много и красиви картички в това предизвикателство!
Това са моите картички, коите се надявам да ви вдъхновят:


Иска ми се сама да избера картичката, която ще спечели, и да не използвам Random generator, затова победитят ще бъде избран от мен, а наградата, която ще спечели е тази:


Приятно творене!

Благодаря на Lidiya за страхотното предизвикателство. Сигурна съм, че за всички ще бъде интересно да усвоят една нова техника. Крайният срок за участие е 23,59ч на 30 май, понеделник.

Моля, да участвате с нови КАРТИЧКИ, създадени през седмицата след задаване на предизвикателството. Ако може, добавяйте всяка картичка като отделен линк. И моля с картичка участвала в едно Картичкофурийско предизвикателство да не участвате в следващо.

Все още имате време да се включите в Картичкофурийско предизвикателството № 66 "Картичка за дипломиране" на Greta’s Art .
Крайният срок за него е 23.59 часа в понеделник 23 май.

Картичкофурии търси желаещи да задават нови предизвикателства в блога. Ако вие искате да дадете предизвикателство или имате някакви други идеи, които да помогнат за подобряване работата на блога, моля да пишете на имейл cardsaddicted@gmail.com. Включете се и помогнете да направим Картичкофурии още по-интересно място за всички нас.Желаещите да зададат предизвикателство в блога моля да прочетат страницата "Как се задава предизвикателство".



1 коментар:

Stefi каза...

За първи път влизам в сайта ви и бях очарована от страхотните картички. :) Понеже и аз майсторя от време на време нещо, реших да взема участие в конкурса ви за картичка с акордеон елемент. :) Ето линк към моето произведение и силно се надявам да ви хареса. Правя само едно уточнение. Празното квадратче дава поле за изява, всеки да я пригоди за свой повод към подаръка си. :) Ето линка - http://stefiart.blog.bg/izkustvo/2011/06/05/novi-kartichki.759753 Успехи. :)